تبیان، دستیار زندگی
فرهنگ قرآنی زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهنگ قرآنی زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است

زمینه ساز رشد و تعالی جامعه

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله ولدبیگی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: اگر برنامه ای با مضمون قرآنی اجرا شود می توان ضمن استفاده از رهنمودهای نورانی و وحدانی، از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی ابزار بیگانگان در ضربه زدن به کشورهای مختلف است اسلامی افزود: جنگ ابر قدرت ها با کشورهای مختلف به ویژه دولت های مسلمان، جنگ فیزیکی و نظامی نیست بلکه تلاش برای تزلزل در عقیده و فرهنگ است.
وی با تاکید برلزوم مدیریت فرهنگی منسجم در شهرستان مرزی مهران گفت: این مهم با مشارکت دستگاه های مختلف و همه دوستداران عرصه فرهنگ و معنویت باید در این شهر محقق می شود.
حجت الاسلام ولدبیگی تاکید کرد: باید با برگزاری جشنواره های قرآنی سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌ مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام شناسایی شود.
فرماندار مهران نیز در این نشست گفت: انسجام بخشی فرهنگی در شهرستان مهران با حمایت و مشارکت دستگاه های اجرایی باید هرچه سریع تر به منصه ظهور برسد .
مراد ناصری افزود: با انسجام بخشی فرهنگی افتخارات بیشتری در کنار دیگر موفقیت های گذشته در حوزه فرهنگ قرآنی نصیب این شهرستان می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز از ایجاد مرکز فرهنگی در پایانه مرزی خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای ایجاد یک مرکز فرهنگی در پایانه مرزی تخصیص داده شده است.
سرگرد روح الله جاویدان افزود: به دنبال جانمایی این مرکز فرهنگی در پایانه مرزی هستیم تا بتوانیم فرهنگ قرآنی و اسلامی در را در جامعه گسترش دهیم.
7170/6034


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .