تبیان، دستیار زندگی
تازه ترین کنسرت پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی با رهبری ارکستر انریکو جرولای در مرکز هنری شهر تورنتو کانادا برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرواز همای در تورنتو اپرا خواند

title

تازه ترین کنسرت پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی با رهبری ارکستر انریکو جرولای در مرکز هنری شهر تورنتو کانادا برگزار شد.

پرواز هماى دوازدهم ژوئن ۲۳ خرداد همراه با اركستر سمفونیك به رهبرى انریكو جرولای ایتالیایی در مركز هنرى شهر تورنتو در کشور كانادا به صحنه رفت و در این اجرا با زبان فارسی و ایتالیایی برای مخاطبانش موسیقی اجرا کرد.

هماى در این كنسرت فصل تازه اى از كارهایش vh آغاز كرد و در حضور هوادارانش هم با ارکستر سمفونیک خواند و هم خودش سه تار نواخت.

از اتفاقات جالب توجه این کنسرت خراب شدن سیستم صوتی بود که همه میكروفن ها از كار افتادند اما پرواز همای با دعوت از رهبر اركسترش به اجراى قطعات اپرا، بدون میكروفن کنسرت را ادامه داد و تشویق تماشاگران را بر انگیخت. این خواننده در بخشى دیگر با تركیب دو زبان ایتالیایى و گیلكى هواداران را ذوق زده کرد.

پناه بلندى و پستى، بى كَس، مادر، عیب رندان، بى من مخور شراب، مه پاره، زبان نگاه، نمى خواهم، دیوانه ترى، در شب گیسوان تو، زیباتر از خورشید و ماه، ریگولِتتو، اُسُله میو و سرزمین بى كران از جمله قطعاتی بود که همای در کنسرت خود در شهر تورنتو اجرا کرد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .