تبیان، دستیار زندگی
اجرای برنامه های آموزش قرآن برای ۳ هزار مددجوی کمیته امداد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای برنامه های آموزش قرآن برای ۳ هزار مددجوی کمیته امداد

۳ هزار مددجوی کمیته امداد

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری شبستان از قم، عباس جوشقانیان مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان قم، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در طول سال به خصوص ماه مبارک رمضان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان قم اظهار داشت: در ایام سال به خصوص در تابستان نیز برنامه های اموزش قران برای 3 هزار مددجوی کمیته امداد به صورت حضوری انجام می شود.

وی بیان داشت: یکی از برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان برای خانواده های تحت پوشش در نظر گرفته شده است اجرای طرح قرآن در خانه است.

وی گفت: در قالب این طرح سیصد نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شناسایی و تعدادی قرآن در اختیار آنان قرار گرفته است تا در این طرح شرکت کنند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: تعدادی سوال نیز طرح و به خانواده ها داده شده است تا با مراجعه به قرآن به این سوالات پاسخ داده و در مسابقه شرکت نمایند.

وی با بیان این مطلب که اولویت اجرای این طرح در روستاها می باشد خاطر نشان کرد: به نفرات اول تا سوم هدیه های نفیسی اهداء خواهد شد.

جوشقانیان همچنین از اجرای محفل انس با قرآن کریم برای پرسنل کمیته امداد خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز به مدت 30 دقیقه محفل انس با قرآن کریم برای پرسنل کمیته امداد پیش بینی شده که در آن احکام مربوط به روزه، روخوانی و تفسیر بیان می شود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .