تبیان، دستیار زندگی
شاهد صفاری مدیر داخلی گالری «راه ابریشم» در خصوص نمایشگاهی که با عنوان «دَم» در این مجموعه برپا شده گفت: در این نمایشگاه گروهی پنج هنرمند حضور دارند که از نگاه خودشان یک سوژه را مورد بررسی و نمایش قرار داده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند برداشت از یک موضوع در «دم»

title

شاهد صفاری مدیر داخلی گالری «راه ابریشم»  در خصوص نمایشگاهی که با عنوان «دَم» در این مجموعه برپا شده گفت: در این نمایشگاه گروهی پنج هنرمند حضور دارند که از نگاه خودشان یک سوژه را مورد بررسی و نمایش قرار داده‌اند.

وی افزود: سوژه این مجموعه از جایی شکل گرفت که این هنرمندان به عکسی در اینترنت برخوردند و آن عکس به گونه‌ای منبع الهام آن‌ها شد. عکسی که نمودی از اتاق‌های گاز یک اردوگاه در خارج از کشور بود.

وی ادامه داد: نکته ای که در این آثار وجود دارد این است که هر کدام از هنرمندان اینجا با یک تکنیک حس و نگاه خود را به تصویر کشیده اند و به گونه ای همه برداشتی از یک نوع رنگ را نشان می‌دهند.

صفاری در پایان یادآور شد: در این نمایشگاه دو مجموعه عکس که هرکدام حدود 20 اثر را شامل می شود، موجود است که با روش لایت باکس تعبیه شده‌اند و در کنار آن ها هم ویدئویی به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند تا 31 خرداد به این محل مراجعه کنند.

گفتنی است؛ سمیرا داورفرا، شقایق سیروس، فرزین فروتن، سالومه سوزنچی و سحر مختاری از هنرمندان این مجموعه هستند.


خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .