تبیان، دستیار زندگی
در میان نیازمندی های آگهی شده نخستین روز هفته بازاریاب ملک و آپارتمان، بازاریاب بیمه، راننده آژانس، کارمند اپراتور تلفن، نگهدار کودک و سالمند، پیک موتوری و آرایشگر زنانه در زمره پردرآمدترین مشاغل آگهی شده قرار دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پردرآمدترین مشاغل آگهی‌‌شده چه شغل‌هایی هستند؟

در میان نیازمندی‌های آگهی‌شده نخستین روز هفته بازاریاب ملک و آپارتمان، بازاریاب بیمه، راننده آژانس، کارمند اپراتور تلفن، نگهدار کودک و سالمند، پیک موتوری و آرایشگر زنانه در زمره پردرآمدترین‌ مشاغل آگهی‌شده قرار دارند.
بخش اقتصاد تبیان
آگهی

بازاریاب ملک و آپارتمان با درآمد ماهانه شش تا 10 میلیون تومان در رتبه نخست و پس از آن راننده آژانس با درآمد ماهانه سه تا پنج میلیون تومان در رتبه دوم پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده نخستین روز هفته قرار دارند.بازاریاب بیمه با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با بیمه و پورسانت یکی دیگر از مشاغلی است که در یک آگهی، یک شرکت خدمات بیمه از پنج نفر بازاریاب جوان و فعال جهت فعالیت در خارج از شرکت دعوت همکاری کرده است.
همچنین در یکی دیگر از آگهی‌‌ها یک شرکت پخش محصولات اسباب‌بازی از تعدادی بازاریاب حرفه‌ای و فعال با درآمد ماهانه 2.5 میلیون تومان دعوت به همکاری کرده است.
در یکی دیگر از آگهی‌ها در بخش آرایشگر زنانه یک شینیون کار، اپیلاسیون کار، گریمور و مژه‌کار با درآمد ماهانه بالای چهار میلیون تومان اعلام نیازمندی شده است.همچنین در چندین آگهی پیک موتوری با درآمد روزانه 100 هزار تومان به چشم می‌خورد.
کارمند اپراتور تلفن یکی دیگر از نیازمندی‌هایی است که یک شرکت بزرگ پرداخت بانکی از نیروی جوان خانم در بخش اداری و فروش با در‌آمد ماهانه 2.5 میلیون تومان همراه با بیمه و پاداش دعوت به کار کرده است.در بخش نگهدار کودک و سالمند از یک کودکیار خانم با مدرک فوق‌لیسانس به صورت شبانه‌روزی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان و همچنین در چندین آگهی از تعدادی خانم با درآمد ماهانه دو تا 2.5 میلیون تومان همراه با بیمه اعلام نیازمندی شده است.
منبع: خبر آنلاین
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .