تبیان، دستیار زندگی
گشت کاپلو را هرگز نخواهم بخشید تیم فوتبال میلان سرانجام و پس از مذاکرات فراوان موفق به عقد قرارداد با رونالدو مهاجم برزیلی رئال مادرید شد. به گزارش تبیان ، مهاجم 30 ساله برزیلی با قرادادی 18 ماهه راهی سن سیرو شده و ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو به سن سیرو بازگشت

کاپلو را هرگز نخواهم بخشید


تیم فوتبال میلان سرانجام و پس از مذاکرات فراوان موفق به عقد قرارداد با رونالدو مهاجم برزیلی رئال مادرید شد.

به گزارش تبیان ، مهاجم 30 ساله برزیلی با قرادادی 18 ماهه راهی سن سیرو شده و انتقال او مبلغی در حدود 9 میلیون و 730 هزار دلاربرای میلانی ها آب خورده است .

مهاجم برزیلی سابق رئال مادرید هفته گذشته برای انجام آزمایش های پزشکی و معاینات راهی کلینیک جنتیله در میلان شده بود و پس از آن با پائول مالدینی کاپیتان میلان دیدار کرد.

مالدینی پس از قطعسی شدن انتقال رونالدو به این تیم گفت : همه از آمدن رونالدو به سن سیرو شگفت زده و خوشحال شده اند.

رونالدو همیشه بعنوان یك بازیكن تاثیرگذار یك چهره شناخته شده بوده و من مطمئنم كه آمدن او به میلان باعث افزایش روحیه سایر بازیكنان می شود و ما می توانیم امیدوارانه به ادامه رقابتهای سری آ و حتی رسیدن به مكان های بالای جدول خوشبین باشیم.

رونالدو دیروز پس از رسمی شدن قراردادش در مصاحبه مطبوعاتی که با حضور مسئولان رئال و میلان در شهر مادرید برگزار شد با هواداران رئال خداحافظی کرد . او از تمامی مربیان سابق خود بجز مربی کنونی رئال تقدیر و تشکر کرد (!) رونالدو.که فابیو کاپلو را دلیل جدایی خود از رئال می دانست و گفت : کاپلو را هرگز نخواهم بخشید!

لوئیس نازاریو دلیما معروف به رونالدو پیش از این هم در اینترمیلان و در سری آ بازی کرده بود ، او که در بارسلونا تبدیل به ستاره شد و توپ طلایی بهترین بازیکن جهان را بدست آورد ، در سال 1997 به اینتر پیوست اما در اینتر با مصدومیت‌های شدید مواجه شد و پس از دو بار جراحی رباط و گذارندن دورانی سخت ، در سال 2002 به رئال رفت ‌. آن زمان گفته شد رونالدو برای بازی در ایتالیا ومقابل مدافعان خشن سر آ مناسب نبود .

رونالدو 4 سال پیش از اینترمیلان به رئال مادرید پیوست در جام هاى جهانى 1994 و 2002 به همراه برزیل به عنوان قهرمانى دست یافت. وى در جام جهانى 94 به میدان نرفت اما در دوره بعد هر دو گل پیروزى برزیل مقابل آلمان در فینال را به ثمر رساند. این بازیكن در سال هاى 1996 ، 1997 و 2002 نیز عنوان بهترین بازیكن سال جهان را به خود اختصاص داد.

وی تا کنون در 521 بازی رسمی ملی و باشگاهی به میدان رفته و 372 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتقال رونالدو به میلان که رقیب همیشگی اینتر است ، ماسیمو موراتی مدیر اینتر را بسیار خشمگین کرده است.

جالب اینکه سایت میلان از هم اکنون و در حالی که هنوز شماره پیراهن رونالدو مشخص نشده ، فروش پیراهن های او را به قیمت 80 یورو آغاز کرده است.

رونالدو به جای رونالدو