تبیان، دستیار زندگی
مدیر بخش ویژه نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه این بخش برای اولین بار است که در این نمایشگاه فعالیت خواهد داشت، گفت: در این بخش بر مخاطب محوری تاکید شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اضافه شدن بخش ویژه به نمایشگاه قرآن

مدیر بخش ویژه نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه این بخش برای اولین بار است که در این نمایشگاه فعالیت خواهد داشت، گفت: در این بخش بر مخاطب محوری تاکید شده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش روابط عمومی، محمدمهدی عزیززاده، مدیر بخش های ویژه نمایشگاه قرآن، در مورد فعالیت های این بخش با تأکید بر اینکه این بخش برای نخستین بار در نمایشگاه امسال فعالیت می کند، گفت: در این بخش سه فعالیت ویژه با عنوان اقتصاد مقاومتی، فهم قرآن کریم، قرآن و رسانه فعالیت خواهد داشت که مساحت این بخش بالغ بر 700 متر است.
وی افزود: در بخش اقتصاد مقاومتی بیشتر روی آسیب ها و نبایدهای اقتصادی سال 1395 و نقش اقشار مختلف در اقتصاد مقاومتی متمرکز هستیم.
عزیززاده تصریح کرد: در بخش فهم قرآن سعی می کنیم با انجام کارهای هنری مخاطب را وارد فضای مبانی فهم قرآن کنیم. در این بخش تلاش بر این است که با استفاده از ابزارهای هنری به بازدیدکنندگان این حس را القاء کنیم که می توانند در فضای نمایشگاهی با قرآن حرف بزنند و به اندازه سطح سواد خودشان از مفاهیم قرآن بهره ببرند.
مدیر بخش ویژه نمایشگاه قرآن در ادامه گفت: در بخش قرآن و رسانه به الزامات کارهای قرآنی رسانه ای می پردازیم و بازدیدکنندگان را با فضای کارهای قرآنی که در رسانه های جهان در حال انجام است؛ آشنا می کنیم. در این بخش اطلاعاتی شامل رسانه های رسمی و غیر رسمی اعم از روزنامه ها و سایت های مختلف خبری بین المللی و داخلی در حوزه قرآن ارایه می شود.
گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 الی 23:30 برگزار خواهد شد.