تبیان، دستیار زندگی
دفتر سونی در ایران طی یک بیانیه ی مطبوعاتی اعلام کرد که گوشی های سری Xperia X از اواخر خرداد ماه 1395 در بازار ایران در دسترس خواهند بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود سری Xperia X به ایران در اواخر خرداد

دفتر سونی در ایران طی یک بیانیه ی مطبوعاتی اعلام کرد که گوشی های سری Xperia X از اواخر خرداد ماه 1395 در بازار ایران در دسترس خواهند بود.

فرآوری: سید محمد امین سعادت- بخش دانش و زندگی تبیان

موبایل

دفتر سونی در ایران طی یک بیانیه ی مطبوعاتی اعلام کرد که گوشی های سری Xperia X که با ظاهری جدید، رابط کاربری و فناوری دوربین و مدیریت بهبود یافته معرفی شده اند، از اواخر خرداد ماه 1395 در بازار ایران در دسترس خواهند بود.

اکسپریا ایکس جدیدترین سری گوشی های هوشمند سونی است که این شرکت با ارائه ی امکانات و فناوری های جدید قصد دارد نیاز های ارتباطی کاربران را برآورده کند.

به گفته تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی محصولات Sony Mobile Communications، «کاربران تلفن های هوشمند از دوربین تلفن هوشمندشان انتظارات بیشتری دارند. سرعت بیشتر، تارشدگی کمتر و تصاویر بهتر در نور کم، همه حوزه هایی برای بهبود فناوری هستند. از این رو در سری X همه ی جزئیات چگونگی استفاده ی ما از دوربین تلفن های هوشمند مورد بررسی و بهبود قرار گرفته تا از انجام گرفتن هر مرحله از استفاده با سریع ترین و دقیق ترین شکل ممکن، اطمینان حاصل شود.»

کمپانی ژاپنی مورد بحث پس از عرضه سری Z تا حدی موجب نا امیدی طرفداران خود شده بود اما این بار با دستی پر و خط تولید جدیدی به نام X آمده تا ثابت کند همچنان توان رقابت با دیگر برندهای شناخته شده در حوزه ی موبایل را دارد. محصولات مذکور اکسپریا اکس، اکسپریا اکس پرفورمنس و اکسپریا اکس اِی نام دارند که در ادامه مطلب به اختصار آنها را معرفی نموده و پس از آن می توانید عکس ها و ویدئوهای این محصولات را تماشا کنید.

دو موبایل اکسپریا X و X Performance از نظر طراحی زیبا و مشابه اکسپریا Z هستند و بخش پشتی آنها جنس فلزی دارد و صفحه نمایش هر دو آنها 5 اینچی با رزولوشن 1080p است. برای مدل اکس چیپست اسنپدراگون 650 در نظر گرفته شده و این در حالیست که X Performance از اسنپدراگون 820 بهره می گیرد.

موبایل

عملکرد دوربین با کیفیت هم به Xperia XA میان رده تسری یافته است. این تلفن هوشمند به دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار ترکیبی و راه اندازی بسیار سریع مجهز است. زمانی که می خواهید لحظه ای غیرمنتظره را ثبت کنید، می توانید در کمتر از 0?9 ثانیه این کار را انجام دهید و حتی اگر پلک بزنید صحنه را از دست نخواهید داد. با توجه به اینکه هر روز تقریباً 100 میلیون سلفی در سراسر جهان گرفته می شود، به دوربینی نیاز دارید که چهره ی شما را در تمامی ساعات روز در بهترین شرایط نوری ثبت کند. Xperia XA به دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی با قابلیت نور کم مجهز است بنابراین می توانید در تمامی ساعات روز تصاویری واضح و شفاف داشته باشید.

مدل XA نیز یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و چیپست 64 بیتی مدیا تک MT6755 دارد.

Xperia X و Xperia XA هر کدام طیفی از کاورهای شیک در رنگ های مشابه دارند که شامل کاور شیک لمسی است که به شما اجازه می دهد به ویجت های دلخواه تلفن هوشمندتان از طریق پنجره ی هوشمند بدون نیاز به باز کردن کاور دسترسی داشته باشید.

X و Xperia XA از اواخر خرداد ماه 1395به صورت دو سیم کارته در بازار ایران عرضه خواهد شد.


فرآوری شده از زومیت / دیجیاتو