تبیان، دستیار زندگی
سفره های افطاری ساده درآستارا/گسترش سفره های ساده گامی برای جلوگیری از اسراف
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفره های افطاری ساده درآستارا/گسترش سفره های ساده گامی برای جلوگیری از اسراف

سفره افطار ساده

مرتضی هاشمی نسب، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و بهترین فرصت خود سازی فردی از ویژگی های این ماه پر خیر و برکت است.

وی به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از افطاری تجملاتی اشاره کرد و افزود: در این راستا هر هفته دوشنبه های ماه مبارک رمضان هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آستارا از ساعت ۱۹:۳۰در محل مسجد جامع آستارا برنامه سخنرانی، مداحی و پرسش و پاسخ خواهد داشت و برنامه با افطاری ساده به پایان می‌رسد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا تصریح کرد: در این چهار برنامه افطاری ساده برنامه ریزی شده در ماه رمضان امسال، هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده به دور از هرگونه تجمل و با برگزاری کاملا دانش آموزی برنامه ها است.

وی با بیان اینکه حضور عموم مردم در این برنامه افطاری آزاد است، اظهارکرد: تبلیغ و ترویج گسترش این سنت حسنه و فرهنگ سازی این عمل خداپسندانه درماه رمضان کاری ارزشمند است.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه هیئت انصار المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) میعادگاه تشکیلاتی و تربیتی اعضای اتحادیه شهرستان در دو بخش برادران و خواهران است، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کنار بسیج دانش آموزی جزء دو تشکل امینی هستند که توسط حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) این لقب به این نهاد انقلابی داده شده است.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .