تبیان، دستیار زندگی
به گفته روزتو پامباکین معاون حوزه ارتباطات سایت تیندر، خدمات رسانی این شبکه اجتماعی به کاربران زیر ۱۸ سال از هفته آینده متوقف می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحریم افراد زیر ١٨سال توسط "تیندر"

به گفته روزتو پامباکین معاون حوزه ارتباطات سایت تیندر، خدمات رسانی این شبکه اجتماعی به کاربران زیر ١٨ سال از هفته آینده متوقف می شود

بخش ارتباطات تبیان

تبلت

این شبکه اجتماعی دوستیابی مبتنی بر موقعیت مکانی که در سال 2012 تاسیس شده، تا به حال به افراد 13 سال به بالا امکان می داد تا از امکاناتش استفاده کنند. البته قابلیت های این سایت برای افراد 13 تا 17 سال محدود شده بود.  اما از این پس تنها افراد 18 سال به بالا می توانند در این سایت آمریکایی ثبت نام کرده و از امکاناتش استفاده کنند. هدف از این تغییر عمل به مسئولیت های ضروری توسط تیندر اعلام شده است.

به نظر می رسد مدیران تیندر همزمان با افزایش تعداد کاربران خود درصدد ایمن سازی این سایت و جلوگیری از سواستفاده های احتمالی از کاربران کم سن وسال توسط مزاحمان اینترنتی هستند. این تغییر باعث خواهد شد حدود سه درصد از کاربران فعلی این سایت نتوانند از خدمات آن استفاده کنند. تعداد ارتباطاتی که بین کاربران تیندر برقرار شده، بیش از یازده میلیارد مورد تخمین زده می شود.


منبع: گرداب