تبیان، دستیار زندگی
مسابقه اینترنتی قرآنی «روزهای میهمانی» به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مسابقه اینترنتی «روزهای میهمانی»

مسابقه اینترنتی قرآنی «روزهای میهمانی» به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مسابقه اینترنتی روزهای میهمانی

به گزارش روابط عمومی، مسابقه اینترنتی قرآنی «روزهای میهمانی در راستای ترویج امور دینی و قرآنی و به صورت روزانه در مبارک رمضان برگزار می شود.

در هر روز ماه مبارک رمضان، 5 پرسش از یک جزء قرآن مطرح می شود به این صورت که سوالات روز اول از جزء اول، سوالات روز دوم از جزء دوم و  6 طراحی شده است.

به 3 نفر از کاربرانی که در مسابقه قرآنی روزانه شرکت کرده باشند و حداقل به 4 سوال از 5 سوال مطرح شده، پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه، 3 جایزه 500 هزار ریالی، اهدا خواهد شد.

در پایان ماه مبارک رمضان، به قید قرعه به 3 نفر از کاربرانی که بیشترین تعداد مشارکت در مسابقات روزانه را داشته باشند، سکه طلا اهدا خواهد شد. همچنین مشارکت مداوم و هر روز در این مسابقه، امتیاز کاربر را برای کسب جایزه ذکر شده، افزایش خواهد داد.

سوالات این مسابقه به صورت روزانه تغییر خواهند کرد و کاربر می بایست حداکثر تا پایان همان روز، پاسخ سوالات را از طریق فرم مربوطه در بخش مسابقات، ارسال کنند.

کاربران برای شرکت در این مسابقه  می توانند در هر روز به «صفحه رمضان تبیان» مراجعه کنند و سوالات آن روز را مشاهده و تا پایان وقت همان روز، پاسخ های خود را در فرم مربوطه، ثبت و ارسال کنند.