تبیان، دستیار زندگی
برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآن
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش مجازی قرآن

آموزش مجازی قرآن در ماه مبارک رمضان

اولین قدم برای درک یک مطلب خواندن آن است اما باید توجه داشت که به صرف خواندن نباید اکتفا کرد و باید معرفت آن را نیز درک کرد. از این میان قرآن برترین مطلبی است که باید این گونه به آن نگریست. خواندن قرآن اولین قدم برای شناخت آن است اما برای درک معرفت آن باید مراحل بعدی را نیز مورد بررسی قرار داد.

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان با بهره گیری از اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآن نموده است.

روخوانی و روانخوانی قرآن                 فصیح خوانی قرآن                        تجوید مقدماتی
  
هزینه اصلی هر دوره قرآنی 20000 تومان می باشد که موسسه تبیان به دلیل رویکرد فرهنگی این دوره ها را رایگان برگزار می کند اما هزینه اندکی برای تکمیل روند ثبت نام دوره وجود دارد که 1000 تومان می باشد. همچنین قابلیت پرداخت این هزینه از طریق امتیاز نیز امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر چگونگی ثبت نام با امتیاز به راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی مراجعه نمایید.

روند اجرای دوره:

دوره با ارسال پیامی به صندوق پستی فراگیران آغاز می شود. فراگیران می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود در سایت تبیان وارد سامانه مدیریت آموزش تبیان (lms.tebyan.net) شده و به دوره خود وارد شوند.
محتوای آموزشی دروس از طریق این سامانه در اختیار فراگیران قرار خواهد گرفت.
در طول برگزاری دوره تکالیفی برای فراگیران تعریف شده و همچنین کلاس های آنلاین با حضور مربی درس جهت رفع اشکال برگزار می شود.
در نهایت، در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء خواهد گردید.
هم چنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره های مجازی دیگر اهدا خواهد شد.
 
شایان ذکر است در صورت تمایل فراگیر و با شرکت در آزمون شفاهی سازمان دارالقرآن دفاتر تبلیغات اسلامی استان مورد نظر، گواهی نامه دارالقرآن نیز قابل ارائه است.
 
جهت ثبت نام به صفحه دوره های آموزش مجازی قرآن مراجعه فرمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: خاموشی

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی