تبیان، دستیار زندگی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و یک روابط عمومی قوی می تواند چهره ای مناسب از هر سازمان را ارائه دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی مغز متفکر هر سازمان و نهاد است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و یک روابط عمومی قوی می تواند چهره ای مناسب از هر سازمان را ارائه دهد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

آئین تودیع و معارفه مدیرکل و معاون روابط عمومی حوزه استاندار هرمزگان با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی، آئین تودیع و معارفه مدیرکل و معاون روابط عمومی حوزه استاندار هرمزگان با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان و اصحاب رسانه برگزار شد .
علی رئوفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان در این مراسم عنوان کرد : طبق فرمایش امام راحل سلاح تبلیغ از شمشیر برنده تر است و امام خمینی می فرمود زمانی که کاری را انجام می دهید به مردم بگویید که این امر نقش مهم روابط عمومی ها را نشان می دهد .
وی ادامه داد: روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و یک روابط عمومی قوی می تواند چهره ای مناسب از هر سازمان را ارائه دهد .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود: انتقاد کار اصحاب رسانه است و کسی از انتقاد ناراحت نمی شود اما همراه با انتقاد باید راه حل هم ارائه شود نه همچون تخریب هایی که این روزها علیه دولت و مسئولان استان در فضای مجازی زیاد شده است .
رئوفی تغییر و جا به جایی مدیریت روابط عمومی استانداری را امری طبیعی دانست و گفت: آقای پاکزاد در مسئولیت روابط عمومی استانداری هرمزگان حرفه ای کار کرد و امیدوارم خانم بایگان نیز همین گونه حرفه ای کار کند .


روابط عمومی مغز متفکر هر سازمان و نهاد است

منصور یساسی منفرد مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم تجلی این دهکده جهانی را می توانیم در روابط عمومی ها ببینیم و روابط عمومی پلی است که می تواند بین جامعه و یک سازمان ارتباط خوبی برقرار کند .
وی افزود: روابط عمومی مغز متفکر هر سازمان و نهاد است و یک مدیر روابط عمومی با روابط بسیار گسترده در جامعه مسائلی را می تواند ببیند و منتقل کننده و برطرف کننده مشکلات باشد .
یساسی منفرد با بیان اینکه در قرآن کریم بر انتقال آگاهی صحیح و ارتباط با یکدیگر تاکید شده است، اظهار داشت: روابط عمومی می تواند حلقه وصل بین مردم و مدیران اجرایی باشد و ما تلاش می کنیم این ارتباط را مستحکم تر کنیم و به طور شبانه روزی تمامی وظایف خود را در حوزه روابط عمومی انجام خواهیم داد تا بتوانیم کارها و اقدامات خوب دولت تدبیر و امید را به مردم منتقل کنیم .
مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : بررسی های بسیاری برای انتخاب فرد شایسته مدیریت روابط عمومی انجام دادیم که بهترین و مناسب ترین گزینه خانم بایگان بود و امیدواریم در قالب چارت جدید بهتر به کارها ادامه دهیم .
تلاش می کنیم هماهنگی بیشتری بین مدیریت استان و خواست مردم برقرار کنیم
لیلا بایگان معاون روابط عمومی اداره کل حوزه استاندار هرمزگان نیز در این نشست، عنوان کرد : در روابط عمومی استانداری هرمزگان تلاش می کنیم هماهنگی بیشتری بین مدیریت استان و خواست مردم برقرار کنیم که در این میان به همکاری رسانه ها نیاز داریم .
وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی ها از دغدغه های بسیار مهم فعالان این حوزه است که امیدواریم ادغام روابط عمومی با حوزه استاندار به ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی بینجامد و از پتانسیل های حوزه استاندار برای کمک به این بخش استفاده کنیم .
بایگان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید فضا و فرصت برای فعالیت مناسب روابط عمومی ها به دست آمده است و امیدوارم همه از این فضا بهره مناسب را ببریم .


توانستیم جایگاه روابط عمومی ها در هرمزگان را ارتقا دهیم

در بخش دیگری از این مراسم مسعود پاکزاد مدیرکل سابق روابط عمومی امور بین الملل استانداری هرمزگان عنوان کرد: امروز روابط عمومی به عنوان یک عنصر اصلی و اساسی در هر مجموعه است و خوشبختانه توانستیم جایگاه روابط عمومی ها در هرمزگان را ارتقا دهیم .
وی ادامه داد: در هرمزگان نیروهای توانمندی در حوزه روابط عمومی داریم که به عنوان ویترین اداره و نهاد و سازمان خود کار می کنند و خوشحالم امروز روابط عمومی ها جایگاه خود را در استان پیدا کرده اند .
پاکزاد گفت: تلاش کردیم مشکلات این حوزه را ساماندهی کنیم و حضور روابط عمومی استانداری در جایگاه شورای معاونین استانداری به معنای جایگاه ارزشمند این حوزه و اعتقاد شخص دکتر جادری استاندار هرمزگان به جایگاه روابط عمومی بوده است .
در پایان این مراسم لیلا بایگان به عنوان معاون روابط عمومی اداره کل حوزه استاندار هرمزگان معرفی و از زحمات مسعود پاکزاد مدیرکل سابق روابط عمومی امور بین الملل استانداری هرمزگان که به عنوان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان منصوب شده است، قدردانی شد .
منصور یساسی منفرد نیز که مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان بود از این پس مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان خواهد بود .
براساس چارت جدید ابلاغی به استانداری های کشور، اداره کل روابط عمومی با اداره کل حوزه استاندار ادغام شده و معاونت روابط عمومی در زیرمجموعه آن تشکیل شده است و علاوه بر این دو معاونت بین الملل و امور اجرایی نیز در زیرمجموعه این اداره کل فعالیت خواهند داشت .