تبیان، دستیار زندگی
وقتی فرهنگ ایثار و شهادت حاکم باشد دشمن جرات تعرض به نظام را نخواهد داشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی فرهنگ ایثار و شهادت حاکم باشد دشمن جرات تعرض به نظام را نخواهد داشت

فرهنگ ایثار

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گردهمایی معاونین، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها و ادارات ستادی استان اصفهان گفت: خانواده‌های معظم شهدا متعلق به نظام و جامعه انقلابی هستند و در حال حاضر از برکت وجود این عزیزان بهره‌مند هستیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم ساخته و پرداخته فرهنگ ایثار و شهادت و رفتارهای ارزشمند خانواده معظم شهدا هستند، نتیجه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقویت ابعاد فرهنگی مذهبی جامعه و تربیت جوانانی انقلابی و مومن است چراکه امنیت کشور و نظام ما مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان اظهارداشت: تا وقتی که فرهنگ ایثار و شهادت بر جامعه ما حاکم است دشمن جرات تعرض به کشور ما را نخواهد داشت، هر قدمی که برای خدمت به جانبازان و ایثارگران برداشته شود قطعا مورد توجه و عنایت حق تعالی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید انجام مسئولیت در جمهوری اسلامی در طریق اسلام یعنی خدمت‌گزاری، صداقت، دوستی و محبت با زیردستان صورت گیرد که این مهم بایستی به صورت جدی‌تری در بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد توجه قرار گیرد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .