تبیان، دستیار زندگی
محافل انس با قرآن کریم ماه مبارک رمضان در استان ایلام برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محافل انس با قرآن کریم ماه مبارک رمضان در استان ایلام برگزار می شود

محافل انس با قرآن کریم

اکبر حق نظری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به نقل از تبیان اظهار کرد: این محافل قرآن با هدف انس و الفت بیشتر مردم با کلام وحی در شهرهای مختلف برگزار می شود و در تعدادی از آنها قاریان بین المللی نیز حضور دارند.
وی از برگزاری محفل روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در طول این ماه مبارک در استان نیز خبر داد و افزود: برنامه ریزی صورت گرفته تا 800 نفر زیر پوشش این آموزش ها از طریق موسسات و مراکز قرآنی قرار گیرند.
حق نظری تاکید کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان آیین روزانه جز خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود که این برنامه بصورت زنده هر روز ساعت 16 از شبکه استانی مرکز ایلام پخش می شود.
مسئول دارالقرآن استان ایلام یادآور شد: علاوه بر این در همه شهرستان ها و بخش های استان نیز محافل قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد منتخب برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان یک هزار جلد قرآن کریم، 300 رحل و 300 عدد نرم افزار قرآنی بین مراکز و موسسه های قرآنی استان توزیع شده است.
حق نظری از برنامه ریزی این مرکز برای تربیت 200 نفر در زمینه حفظ جزء های مختلف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.
7171/9002


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .