تبیان، دستیار زندگی
شما تا چه حد رمضان خود را با رسانه ها می گذرانید و چه میزان از حجاب سیما راضی هستید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال های ماه رمضان و حجاب سیما!


شما تا چه حد رمضان خود را با رسانه ها می گذرانید و چه میزان از حجاب سیما راضی هستید؟

بخش سیاست  تبیان
بازیگران

افزایش نقدینگی ؛ مخرب امّا دلفریب
یکی از بحث هایی که در مقوله علم اقتصاد پیرامون آن نظرات زیاد و مختلفی وجود دارد نقدینگی است ، اینکه نقدینگی چه اثراتی بر زندگی مردم به لحاظ مثبت یا منفی دارد مساله ای است که در این گزارش به آن پرداخته خواهد شد. شاید بتوان مهم ترین برون داد افزایش نقدینگی را ایجاد تورم و بیکاری دانست.
زنان بدون حامی
 گرچه زنان آبرومند در کشور بسیار زیاد اند که با سختی و مشکلات موجود دست و پنچه نرم می کنند و با عفت و حیا زندگی می کنند و اجازه هیچ گونه تعرض جنسی به هیچ مردی نمی دهند اما برخی از این زنان به خاطر تامین مخارج زندگی اقدام به تن فروشی می کنند...
احمدی نژاد جایگزین روحانی می شود!
انتشار اخبار سفرهای استانی احمدی نژاد و چرایی این سفرها ، به سرعت وی را کانون توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار داد به احتمال کاندید شدن وی در انتخابات آتی قوت بخشید زیرا تحلیلگران سیاسی یکی از دلایل اصلی این سفرها را آغاز فعالیت های انتخاباتی و تبلیغ برای انتخابات ریاست جمهوری برشمرده اند.
حجاب سیما چگونه است؟
 رسانه ملی باید بتواند در موضوع حجاب و عفاف جلوتر از گشت ارشاد عمل کرده و  متولی اصلی در فرهنگ سازی این موضوع باشد.
خرید مشروبات الکلی تنها با یک کلیک!
شاید تا چند سال گذشته به دلیل ممنوعیت خرید و فروش و مصرف مواد الکلی کمتر به صورت رسمی از آن سخن به میان می آمد. اما از آنجا که نادیده گرفتن یک معضل اجتماعی تنها به تشدید آن منجر خواهد شد طی سالهای اخیر آمار متعدد و گاها متناقضی از سرانه مصرف مشروبات الکلی در کشور ارائه شده است. آماری که نشان می دهد دسترسی به مشروبات الکلی در کشور چندان هم مشکل نیست و اکنون در بسیاری از جشن ها و مراسم های عروسی مشروبات الکلی به راحتی سرو می شود.
طراحی 3 بعدی چیست و چگونه کار می کند؟
تصور کنید که بتوانید یک شیء 3 بعدی را بطور مستقیم از یک پرینتر در خانه پرینت بگیرید. اگر این حرف را به یک کودک دبستانی بگویید، ممکن است دلش بخواهد بک بسته چیپس پرینت بگیرد! البته این مطلب قرار نیست به این سمت برود، اما به هر حال، در سالیان گذشته این مبحث به نوعی نهایت علم تلقی می شده، که امروز دست یافتنی شده است.
تب و تاب  بازار مسکن در فصل نقل و انتقالات
امسال به دلایل مختلف فصل نقل و انتقالات در بازار مسکن زودتر از موعد فرا رسیده است و بازار در تب و تاب خرید و رهن و اجاره روزهای پر تب و تابی را پشت سر میگذارد. این تحرک در بازاری که سالها با رکودش در عرصه اقتصاد معروف شده بود میتواند امیدهایی را برای متقاضیان این بازار فراهم آورد.
رمضان فرصتی برای تماشای تلویزیون!
شما تا چه حد رمضان خود را با رسانه ها می گذرانید و چه میزان از فرصت این ماه را به سریال ها اختصاص می دهید ؟
تحریم ها؛ تهدیدی که فرصت شد
مدتی است بحث میزان تاثیرگذاری تحریم های ظالمانه ای که سالهای سال علیه کشورمان اعمال شد، بر اقتصاد و تمام شون زندگی مردم مطرح می شود و  اینکه بسیاری آن را مانع پیشرفت می دانند و بخشی هم این تهدید را عامل رشد ایران در بسیاری از حوزه ها می دانند اما در واقع این تهدیدی بود که ایران آن را به فرصتی برای پیشرفت و قطع وابستگی تبدیل کرد.
زبان بدن تان را به انگلیسی ترجمه کنید
تن پوش های مجهز به حس گر قادرند حرکات بدن را به زبان علائم  تبدیل کرده و سپس آنها را به انگلیسی ترجمه کند. فن آوری راه حلی فراهم کرده است برای رفع مشکلات ارتباطی میان افراد گنگ و لال و افرادی که زبان علائم آنها را درک نمی کنند.
قرارگاه اقتصاد مقاومتی چه شد؟
 اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که طی سالهای اخیر و بویژه با اوج گرفتن تحریم های دشمنان بسیار تاکید بر آن می شود ، از دیدگاه آگاهان عرصه ی اقتصادی در شرایط فعلی راه برون رفت از مشکلاتی که جامعه بلحاظ اقتصادی با آن دست به گریبان است موضوع اقتصاد مقاومتی است.