تبیان، دستیار زندگی
آموزش تجوید و ترتیل، ویژه برنامه های رادیو قرآن در ماه رمضان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش تجوید و ترتیل، ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در ماه رمضان

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن

مدیر رادیو قرآن گفت: بررسی جزء به جزء قرآن کریم برای آموزش سبک زندگی قرآنی به نسل نوجوان از ویژه برنامه‌های رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان است.
محمد حسین محمد زاده، مدیر رادیو قرآن در گفتگو با تبیان به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه‌های رادیو قرآن در ماه رمضان اظهار کرد: اصلی‌ترین برنامه رادیو قرآن برای ماه مبارک رمضان بررسی هر جزء قرآن در روز خود و تفسیر و تحلیل آن برای شنوندگان به خصوص نوجوانان است.

وی افزود: رادیو قرآن هر روز در دو  ویژه برنامه نیم‌روزی و عصرگاهی به بررسی آموزه‌های مختلف هر جزء از قرآن در قالب مسابقه و سرگرمی می‌پردازد.

محمدزاده عنوان کرد: طرح «قرآن کتاب زندگی» نیز امسال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت قرآنی خانواده‌ها از ابتدای ماه رمضان شروع خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که در این ماه به شنوندگان رادیو قرآن افزوده می‌شود، برنامه‌های رادیو به صورت سریالی و 30 قسمتی تهیه شده تا علاقه‌مندان به آموزش حفظ ، ترتیل، تجوید و دیگر برنامه‌ها بتوانند به نحو احسن از آن بهره مند شوند.

مدیر رادیو قرآن در پایان گفت: در ماه شوال نیز به بررسی سوره «حدید» و آیات آن به توصیه بزرگان دین خواهیم پرداخت لذا این آیات بسیار زیبا بوده و سبک زندگی قرآنی را برای نسل جوان ارائه می‌دهد.


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .