تبیان، دستیار زندگی
شش محفل انس با قرآن در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شش محفل انس با قرآن در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

محفل انس با قرآن

به نقل از تبیان حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
به گفته وی ، در راستای اجرای طرح ضیافت الهی، امسال 2 محفل انس با قرآن کریم با حضور نخبه قرآنی کشور حامد ولی زاده نفر اول سی وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در روز ششم ماه مبارک رمضان در محل حسینیه اعظم شهرکرد قبل از نمازمغرب وعشاء و در زندان مرکزی شهرکرد بعد از افطار برگزار می شود.
وی اظهار داشت: چهار محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاری بین‌المللی مصری فتحی عبدالرحمن در روز چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در شهرهای بن، طاقانک، شهرکرد(اشکفتک) و بروجن برگزار می شود.
حجت الاسلام عزیزی افزود: جلسات ترتیل‌خوانی، جزءخوانی و تفسیر قرآن نیز در روزهای ماه مبارک رمضان در 20 بقعه شاخص استان و مکان های مذهبی قبل از نماز مغرب وعشاء برپا می‌شود.
وی گفت: محفل‌های انس با قرآن به منظور اجرای طرح ضیافت‌الهی در بقاع متبرکه امامزادگان(ع)، با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح کشور و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی برگزار می شود.
وی از اعزام 60 مبلغ دینی اعزامی از قم به منظور ترویج علوم ومعارف دینی به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان خبرداد .
حجت الاسلام عزیزی برگزاری سخنرانی، نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات مردم در خصوص مسائل دینی، برگزاری قرائت و تفسیر قرآن را از برنامه های مبلغان دینی عنوان کرد.
7360/ 6014/


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .