تبیان، دستیار زندگی
آثار امام خمینی(ره ) در کتابخانه ای تخصصی در بجنورد گردآوری شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آثار امام خمینی(ره ) در کتابخانه ای تخصصی در بجنورد گردآوری شد

آثار

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کتابخانه تخصصی آثار امام خمینی (ره ) در بجنورد همزمان با فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله خمینی (ره)، بنیاگذار انقلاب اسلامی ایران با حضور معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به طور رسمی در مسجد امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی هنری بصیرت بجنورد گشایش یافت.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این افتتاحیه که پس از اقامه نماز ظهر و عصر صورت پذیرفت، با بیان اینکه این کتابخانه تخصصی درسطح کانون ها برای نخستین بار در کشور راه اندازی می شود، گفت: مجموعه کامل آثار امام خمینی (ره) به این کتابخانه اهدا شده است.

«مرتضی طاهریان» افزود: این کتاب ها به صورت تخصصی در خصوص سبک زندگی و افکار حضرت امام (ره) می باشد که نوجوانان، جوانان، پژوهشگران و طلبه های حوزه علمیه می توانند جهت بهره مندی از این کتاب ها به کتابخانه حضرت امام خمینی (ره) کانون فرهنگی هنری بصیرت بجنورد مراجعه نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این مراسم هدف از راه اندازی این کتابخانه را نشر ارزش های اخلاقی و تربیتی شخصیت امام خمینی (ره) عنوان کرد و این مهم را نیاز مهم استان عنوان کرد.

«هاشم شیرازیان» با اشره به اینکه در این کتابخانه 600 عنوان کتاب و نرم افزار شامل آثاری به قلم امام خمینی (ره) و نیز آثاری با موضوع شخصیت ایشان از انتشارات عروج تهیه شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است، اظهار داشت: برای راه اندازی این کتابخانه تخصصی بیش از 70 میلیون ریال هزینه شده است.
.......................
پایان پیام/ 187


خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .