تبیان، دستیار زندگی
ه شدید سناتور آمریكایی به «آرنولد»! یك سناتور آمریكایی به نام «دایان فن اشتاین» كه عضو حزب دموكرات این كشور است، روز گذشته «آرنولد شوارتزنگر» هنرپیشه معروف و اتریشی تبار فیلم های اكشن را كه اخیراً كاندیدای فرمانداری ایالت كا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 2 شهریور 1382

حمله شدید سناتور آمریكایی به «آرنولد»!

یك سناتور آمریكایی به نام «دایان فن اشتاین» كه عضو حزب دموكرات این كشور است، روز گذشته «آرنولد شوارتزنگر» هنرپیشه معروف و اتریشی تبار فیلم های اكشن را كه اخیراً كاندیدای فرمانداری ایالت كالیفرنیا شده است، مورد انتقاد شدید قرار داد. وی از آرنولد پرسیده است او كه درتمام فیلم هایش منادی خشونت و برخورد و خون ریزی بوده است، چطور می خواهد در صحنه اجتماعی مبلغ صلح و زندگی مسالمت آمیز باشد.

فقط یك روز پس از این كه آرنولد 56 ساله برنامه های خود را برای احراز این سمت به اطلاع اهالی كالیفرنیا رساند، فن اشتاین در مراسم كناره گیری دیویس فرماندار فعلی این ایالت، در نشستی با مطبوعات ظاهر شد و گفت: تبلیغ خشونت، خشونت را افزایش می دهد و لذا من می پرسم چطور آقای شوارتزنگر كه در فیلم هایش ، جوی خون روان است، می خواهد اینجا برای ما منادی دوستی و صلح باشد؟ آیا او می داند كه نوجوانان در آمریكا به غلط از فیلم های او الگوبرداری می كنند و در خیابان و مدرسه دعوا و كتك كاری و حتی تیراندازی می كنند؟!