تبیان، دستیار زندگی
مجلس شورای اسلامی با رصد فعالیت های دشمنان قسم خورده این آب و خاک ضمن جلوگیری از هرگونه نفوذ دول استکباری بین صفوف ملت و مسئولان، آمریکا را مسئول بدعهدی ها در برجام می دانند . . .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ مجلس به نقشه آمریکا

مجلس شورای اسلامی با رصد فعالیت های دشمنان قسم خورده این آب و خاک ضمن جلوگیری از هرگونه نفوذ دول استکباری بین صفوف ملت و مسئولان، آمریکا را مسئول بدعهدی ها در برجام می دانند . . .

بخش سیاست تبیان

مجلس ، نماینده ، آمریکا ، برجام ، بدعهدی ، نقشه ، مکر ، نفوذ ، اسلام ، انقلاب

به گزارش تبیان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با محوریت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و آغاز به کار مجلس دهم صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن شایسته توجه آغاز فعالیت مجلس دهم شورای اسلامی با سالگرد قیام سرنوشت ساز ملت رشید ایران در پانزدهم خرداد 1342 و عروج ملکوتی رهبر فقید این انقلاب بی نظیر و سلسله جنبان بیداری جهانیان در آغاز هزاره سوم را گرامی داشته و این دو مصیبت بزرگ را به همه شیفتگان مکتب آن امام راحل، تسلیت عرض می نمائیم.

یکی از مهمترین برکات نیمه خرداد که همه ساله با بیانات خردمندانه  رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین میراث اندیشه تعالی بخش وحی و جریان زلال و زاینده انقلاب اسلامی، معرفی رمز پویایی مکتب اهل بیت علیهم السلام و شناساندن سیمای امام راحل به عنوان الگوی عملی رهبری جامعه توسط یک انسان مومن، متعبد و انقلابی و ارائه  الگوی پیشرفت و حوزه های موفقیت نظام اسلامی، بازتابی عالم گیر می یابد، روزآمد نمودن هم گرایی حداکثری طالوتیان زمان و بازیابی سرمایه های انسانی جریان اصیل تکامل بشری است که در 3 عنصر بسته فکرافزاری زیر تجلی می یابد.

اول: تبیین «حکمت آمیز» مبانی انقلاب اسلامی برای بلوغ یافتگان نسل جدید امت، رهروان اسلام ناب، پیروان واقعی ادیان ابراهیمی و همه آزادگان جهان از طریق تقویت پایه های ایمان به برتری جبهه حق و نصرت مومنان، شکل دهی همت بلند و استحکام گام های امت برای رسیدن به اهداف و آرمان های تعالی بخش و حیانی و آینده محتوم و مقدر حاکمیت صالحان بر زمین از طریق تداوم جریان تکاملی آگاهی بخشی و ظلم ستیزی پیامبران.

دوم: «موعظه حسنه» برای غفلت زدگان خودی و تذکر لزوم هشیاری در برابر بازی خوردن ناخواسته به وسیله نقشه های دشمن و عدم اعتماد به وعده های فریبنده آنها، اتخاذ مواضع تزلزل ناپذیر و پیشگیری از ایجاد زمینه آسیب پذیری کشور و امت واحده اسلامی از طریق شفافیت در مرزبندی با دشمنان قسم خورده ی فرزندان آدم.

سوم: «جدال احسن» با دشمنان، متفاوت اندیشان و مخالف خوانان فکری این فرآیند تکاملی بشر در سطح جهانی، دل باختگان به فرهنگ و خودباختگان در برابر مظاهر تجدد جبهه شیطان از طریق اعلام قاطع محال بودن کوتاهی در اصول و عدول از مبانی نهضت بیداری اسلامی و اصلاح اجتماعی.

این بیانات، همچنین محتوی هشدارهایی با حساسیت بیشتر برای ارکان مدیریت نظام اسلامی بود.

مجلس شورای اسلامی بر اساس خاستگاه مردمی و رسالت جهان شمول و تاریخی خویش که موهبت و تکلیفی الهی است، ضمن درک مسئولیت همه جانبه خویش در قبال دغدغه های آن پیشوای حکیم، و تأکید بر استمرار وفاداری به منهاج قویم امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه فجرآفرینان 15 خرداد 1342، با رهبر خردمند انقلاب اسلامی و نائب برحق حجت بالغه الهی پیمان می بندد با تداوم اطاعت عالمانه از راهنمایی های آن پیشوای حکیم، راهبردهای زیر-برگرفته از فرمایشات 14 خرداد 1395 معظم له- را اساس حرکت های فردی و جمعی خویش قرار داده و بازمهندسی روزآمد تأمین نیازهای نرم افزاری اداره کشور و اجرایی شدن رسالت جهانی انقلاب اسلامی را در دستور کار خویش قرار خواهد داد و با حرکت جهادی تکامل یافته تر از گذشته، الگوی بایسته ای از انقلابی گری تبیین شده در شاخص های 5 گانه آن رهبر فرزانه را به همه مردم سرفراز ایران اسلامی و آزادگان جهان ارائه خواهد نمود.

1- نصب العین قرار دادن تقوای دینی و سیاسی، پای بندی به اصول، مبانی و ارزش های اساسی انقلاب اسلامی و بیداری همه جانبه در مقابل لایه های خارجی و داخلی و رگه های بزرگ و کوچک انحراف آفرینی دشمنان قسم خورده هدایت انسان.

2- پرهیز از رخوت و سستی و پایمردی در اجرای فرمان الهی استقامت مومنان در جهاد برای تحقق اهداف پیامبران و جانشینان به حق آنان با محور قرار دادن شاخص های انقلابی گری در اندیشه و رفتار نمایندگان برگزیده ملت.

3- پاسداری از استقلال فرهنگی جبهه انقلاب با بهره گیری از جهاد کبیر برگرفته از مبانی جاوید، با کفایت و خلل ناپذیر وحی.

4- تلاش مداوم در درک روزآمد گستره و عمق توطئه جبهه استکبار برای گرفتار کردن ملت ها در نرم افزار سلطه و هاضمه اقتصاد استثماری و خنثی کردن نقشه های شوم آنان با تحقق شایسته وحدت و همدلی با سایر ارکان نظام و تاکید ویژه برای حرکت تمامی نهادها و دستگاه های کشور در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی.

5- شناسایی نقش مخرب دشمن در نفوذ و تحمیل شرایط سلطه نرم بر مدیریت نظام اسلامی با بهره گیری از تجربه روزآمد سیاست خارجی و مرزداری از استقلال همه جانبه نظام و منافع امت واحده  اسلامی.

6- الگو سازی پیشرفت در حوزه های موفق مدیریت کشور برای سایر حوزه های تخصصی.

7- مجلس شورای اسلامی با رصد فعالیت های دشمنان قسم خورده این آب و خاک ضمن جلوگیری از هرگونه نفوذ دول استکباری بین صفوف ملت و مسئولان، آمریکا را مسئول بدعهدی ها در برجام می دانند و راه های پاسخ به این مکرها را بررسی و در زمان لزوم از آنها برای مقابله با بدعهدی های طرف غربی استفاده خواهد کرد.

به یاری خدای توانا

15 خرداد 1395

فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی ایران


منبع : خبرگزاری دانشجو

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .