تبیان، دستیار زندگی
مقامات بالاتر درباره مدیریت موزه موسیقی تصمیم می گیرند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقامات بالاتر درباره مدیریت موزه موسیقی تصمیم می‌گیرند

title

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره نحوه مدیریت مجموعه موزه موسیقی توضیحاتی را ارائه داد.

امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۱۱ خرداد در حاشیه نشست رسانه ای مدیران ارکستر شهر تهران درباره نحوه فعالیت موزه موسیقی شهر تهران و چارت مدیریتی این مجموعه گفت: موزه موسیقی از جمله مجموعه‌هایی است که طی سال‌های اخیر فعالیت بسیار خوبی داشته است و آقای مرادخانی مدیر این مجموعه که هم‌اکنون به عنوان معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مجموعه حضور دارد، به شکل حرفه‌ای تعامل خوبی با معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارد.

وی افزود: در زمینه مالکیت موزه موسیقی نیز باید بگویم که با مصوباتی که در شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفت تا یک دوره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متولی این مجموعه بود و معاونت هنری این سازمان نیز در هیأت امنای آن حضور داشت. البته قبل از ورود بنده به سازمان این فضا دچار تغییراتی شد و من درست در زمانی حضور یافتم که مصادف با ایجاد اختلاف نظرها بود. البته بعد از چندی بر مبنای مصوبه هیأت مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موزه موسیقی و به طور کلی تمامی فضاهای فرهنگی تخصصی در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گرفت کما اینکه هم‌اکنون پردیس تئاتر تهران، مرکز صبا، خانه موزه شهید بهشتی و خانه موزه انتظامی نیز بعد از حاشیه‌های متعددی که داشت در اختیار سازمان قرار گرفت.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در توضیح بیشتر شرایط مالکیت موزه موسیقی عنوان کرد: به هر حال مساله مهم داشتن نگاه متمرکز به نحوه فعالیت‌های چنین مجموعه‌هایی است و اهمیتی ندارد که متولی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد. برای ما ایجاد یک نگاه واحد مهم است که بتواند به سبک و سیاق حرفه‌ای کار یک مجموعه را انجام دهد و به نظر من همین موضوع کفایت می‌کند.

عبدالحسینی در پایان گفت: به هر حال در زمینه مدیریت موزه موسیقی همچنان مذاکرات در حال انجام است و من با آقای مرادخانی گفتگوهای زیادی را انجام دادم اما به هر ترتیب تصمیم نهایی را مقامات بالاتر می‌گیرند. من باز هم به این موضوع اشاره می‌کنم که هیأت امنا مستقل هستند اما در اساسنامه موزه موسیقی همچنان معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان عضوی از هیأت امنا حضور دارد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .