تبیان، دستیار زندگی
پیکرهای پاک و مطهر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز از مرز شلمچه به خاک کشور بازگشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرواز 55 کبوتر در مرز شلمچه

پیکرهای پاک و مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز از مرز شلمچه به خاک کشور بازگشت.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
شهدا

پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس که در 2 هفته اخیر در مناطق عملیاتی کشف شده اند با استقبال گسترده مردم و مسئولان از مرز شلمچه به کشور بازگشت.
پیکر مطهر این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی همچون فاو، ام الرصاص، غرب اروند، شلمچه، زید، کتیبان، مجنون، شرق دجله و زبیدات از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.
آئین استقبال از پیکرهای مطهر این شهدای والامقام صبح امروز در مرز شلمچه با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مردم ولایتمدار خوزستان برگزار شد.

این شهدای والامقام در عملیات های رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 4 و تک های دشمن در مناطق فاو، شلمچه و زبیدات به شهادت رسیدند

مراسم استقبال از شهدا توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با حضور مردم شهرهای شریف خرمشهر و آبادان برگزار شد که پس از استقبال به معراج شهدای اهواز منتقل می شوند و سپس برای شناسایی به ستاد معراج شهدای تهران انتقال می یابند
این شهدای والامقام در عملیات های رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 4 و تک های دشمن در مناطق فاو، شلمچه و زبیدات به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان پس از سال ها به میهن اسلامی بازگشت.

در این مراسم، علاوه بر مردم، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز حضور داشتند.


منبع: خبرگزاری تسنیم