تبیان، دستیار زندگی
1900طرح اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار سیستان و بلوچستان اجرا شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

1900طرح اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار سیستان و بلوچستان اجرا شد

title

به گزارش تبیان رمضان پودینه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر 190 میلیارد ریال اعتبار در این مدت برای اجرای این طرح ها در استان هزینه شده است.
وی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در سیستان و بلوچستان پس از دریافت تسهیلات اشتغالزایی به فعالیت های اقتصادی مختلفی از جمله صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری و خدماتی پرداختند.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح ها نقش مهمی در بهبود و افزایش درآمد خانواده های تحت پوشش این نهاد در راستای خودکفایی و ارتقای توانمندی آنان دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد همچنین به منظور تشویق، تداوم و توسعه اشتغال ایجاد شده از سوی زنان سرپرست خانوار استان برای فروش و بازاریابی تولیدات آنان همه ساله در نمایشگاههای ملی و استانی اقدام می کند.
پودینه افزود: همچنین در مجموع کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان سال گذشته چهار هزار و 794 طرح اشتغالزایی برای مردان و زنان تحت پوشش این نهاد در استان اجرا کرده است.
پودینه افزود: این طرح ها در قالب 100 رشته شغلی از جمله کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنایع دستی و غیره با اعتبار 470 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک بیش از 264 هزار نفر در قالب 106 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش خدمات مستمر این نهاد هستند که 11 درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.