تبیان، دستیار زندگی
بخش همسان گزینی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به تمامی متقاضیان ازدواج خود که ثبت نامشان در این بخش نهایی شده و مراحل مصاحبه حضوری و آزمون های روانشناختی را گذرانده اند؛ بسته های آموزشی خود را ارایه می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره های آموزشی ویژه متقاضیان ازدواج

بخش همسان گزینی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به تمامی متقاضیان ازدواج خود که ثبت نامشان در این بخش نهایی شده و مراحل مصاحبه حضوری و  آزمون های روانشناختی را گذرانده اند؛ بسته های آموزشی  که محتوای آن با همکاری  گروهی  از روانشناسان متخصص از جمله آقای دکتر محمود گلزاری و همکارانشان تهیه  شده است را ارایه می دهد.

بخش همسان گزینی تبیان
دوره های آموزشی ویژه متقاضیان ازدواج
استفاده از این دوره های آموزشی در ارتقاء سطح آگاهی متقاضیان ازدواج نقش عمده ای داشته و در انتخابی آگاهانه و دقیق به ایشان کمک می کند. بخش همسان گزینی تبیان امیدوار است با ارائه این دوره ها گام مهمی در راستای فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه و پایدار برداشته شود.

نحوه استفاده از دوره های آموزشی:

متقاضیان ازدواج برای استفاده از خدمات آموزشی همسان گزینی لازم است بعد از مصاحبه حضوری  با مراجعه مجدد به صفحه ثبت نام و دریافت کد رهگیری وارد پروفایل خود شده و با کلیک کردن بر روی گزینه دوره های آموزشی و  درج نام کاربری و رمز عبور وارد پنل آموزش شوند و محتوای دوره  را مطالعه نمایند؛ پس از هر دوره بر روی گزینه "دوره را گذارنده ام " کلیک کرده تا دوره بعدی برایشان فعال گردد.

لازم به ذکر است؛ کاربران  قبل از ورود به قسمت دوره های آموزشی بایستی عضو سایت تبیان شوند  و مرورگرشان حتما به روزرسانی شده و قابلیت اجرای فایل های فلش را داشته باشد.

ورود به پروفایل

راهنمای عضویت در سایت تبیان