تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، قصد دارد تا استشمام عطر خوش رمضان در شبکه اجتماعی را با برگزاری مسابقه فعال ترین صفحات رمضانی، افزون سازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه اجتماعی تبیان

شبکه اجتماعی تبیان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، قصد دارد تا استشمام عطر خوش رمضان در شبکه اجتماعی را با برگزاری مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی، افزون سازد.

** موضوع مسابقه:

مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی، با موضوع ماه مبارک و هر آنچه که به این ماه رحمت و غفران، مرتبط است، برگزار می‌شود.

** قالب‌های ارسال محتوا:

- برای شرکت در این مسابقه، کاربران شبکه اجتماعی می‌بایست یک صفحه جدید با محوریت موضوع محتوای رمضانی ایجاد نمایند. برای ایجاد صفحه جدید در شبکه اجتماعی تبیان، می‌توانید از راهنمایی ارائه شده در صفحه سوالات متداول (این لینک) استفاده نمایید.

- محدودیتی در تعداد و نوع محتوای ارسالی در صفحات رمضانی وجود ندارد و هر محتوایی که به این موضوع مرتبط باشد (شامل متن، تصویر، فیلم و نظرسنجی)، می‌تواند در این مسابقه شرکت داده شود.

برای شرکت در این مسابقه، مطالب خود را در یک صفحه جدید در شبکه اجتماعی تبیان ارسال نمایید. فراموش نکنید که نام صفحه ایجاد شده، باید شامل کلمه رمضان باشد.

** شرایط شرکت در مسابقه:

- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده‌اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.

- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می‌بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

- فراموش نکنید که حتماً بر روی تمام مطالبتان برچسب #رمضان را ثبت نمایید تا مطالب شما در «صفحه رمضان تبیان» نیز به نمایش گذاشته شود.

- جهت شرکت در مسابقه، درج کلمه رمضان در نام انتخابی صفحه، الزامی است. به طور مثال: میهمانی خدا ( رمضان ) و یا رمضان ماه میهمانی خدا و ...

** زمان شرکت در مسابقه:

برای شرکت در این مسابقه، از آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان روز عید سعید فطر فرصت خواهید داشت.

به 3 نفر از برگزیدگان این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

** جوایز مسابقه:

به پاس همراهی و مشارکت شما عزیزان، به 3 نفر برگزیده این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

** داوری مسابقه:

- امتیازات حاصل از مجموعه فعالیت‌های صفحات رمضانی، شامل تعداد پست، تعداد نظرات و تعداد پسندها و ناپسندها، منتخبین این مسابقه را مشخص خواهد کرد و از این طریق، فعال‌ترین صفحات رمضانی، معرفی خواهند شد. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی، می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.

منتظر همراهی شما هستیم...


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی