تبیان، دستیار زندگی
آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس بدون اجازه سرمربی تیم در حال جذب بازیکن هستند؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه قرمزها سراغ سید جلال رفتند؟

آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس بدون اجازه سرمربی تیم در حال جذب بازیکن هستند؟

مهدی طاهرخانی - بخش ورزشی تبیان
سید جلال حسینی

بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که برانکو هیچ فرمانی را برای جذب مدافع ملی پوش نفت نداده است اما واقعیت چیز دیگری است.فصل قبل دقیقا چنین روزهایی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس به صرافت افتادند تا به هر قیمتی سید جلال حسینی را جذب کنند. اما در نهایت ناباوری برانکو روی این گزینه اعتقاد نداشت و در بحث های فنی که یک بار در هیات مدیره انجام شد توضیح داد که نوع فوتبال سید جلال به گونه ای است که تیم را عقب نگه می دارد و این با تاکتیک هجومی من همخوانی ندارد. وقتی این بحث مطرح شد حسین عبدی به عنوان یکی از افراد فنی هیات مدیره حرف های برانکو را تائید کرد و گفت این حرف کاملا فنی است و باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. اینچنین بود که باشگاه به سراغ جذب لوکا ماریچ رفت.اما در بازی های لیگ پانزدهم همه کارشناسان متفق القول نظر دادند که ماریچ هم مثل سید جلال دفاع را عقب نگه می دارد. از این رو حسین عبدی با تهیه یک فیلم فنی به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نشان داد اگر به جای مارچ ،سید جلال حسینی جذب شده بود پرسپولیس به راحتی می توانست قهرمان لیگ شود.
قبل از ترک برانکو و پروازش به سوی کرواسی باشگاه پرسپولیس از او سه لیست متفاوت گرفت. با توجه به اصرارهای طاهری مبنی بر جذب سید جلال به گفته یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس، گویا سید جلال حسینی در یکی از لیست های برانکو حضور دارد. البته گویا در لیست اول و دوم خبری از وی نیست اما اگر به هر ترتیبی مدافعان مورد نظر برانکو جذب نشوند آنگاه باشگاه مجاز است با سید جلال حسینی وارد مذاکره شود.
به پشتوانه همین لیست بود که هفته گذشته از سوی طاهری با برادر سید جلال حسینی تماسی برقرار شد و به وی گفتند پرسپولیس خواهان جذب توست.البته از آنجایی که سید جلال حسینی می دانست برانکو روی او نظر مثبتی ندارد از مسئولان باشگاه خواست تا به او ضمانت بدهند اگر فردا روزی قرارداد امضا شد ناگهان در سال  صعود به جام جهانی 2018 روسیه ، ناگهان او به مدافع نیمکت نشین پرسپولیس تبدیل نشود چرا که ممکن است به همین راحتی تیم ملی و جام جهانی را هم از دست بدهد.گویا انعطاف پذیری برانکو موجب شده که طاهری با وی چند بار تماس بگیرد و از او در مورد جذب این مدافع ارزشمند اجازه نهایی را بگیرد.
باشگاه پرسپولیس فعلا هیچ واکنش رسمی ای در این مورد نشان نداده است اما با توجه به اتفاقات سال گذشته گویا آنها می خواهند به هر ترتیبی که شده با جذب سید جلال حسینی، مقدمات قهرمانی را مهیا سازند. پیش از این یکبار با اصرار عبدی، باشگاه محسن مسلمان را علی رغم نارضایتی برانکو جذب کرد و بعد از ماه ها نیمکت نشینی ، ناگهان مبدل به یکی از ستون های موفقیت پرسپولیس شد که اگر نبود قطعا برانکو نمی توانست تیمش را از انتهای جدول به رده دوم بیاورد.