تبیان، دستیار زندگی
فراخوان حضور در بخش موسسات و نهادهای قرآنی نمایشگاه قرآن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان حضور در بخش موسسات و نهادهای قرآنی نمایشگاه قرآن

قرآن

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از کلیه مؤسسات و مراکز قرآنی کشور که تمایل به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را دارند دعوت می‌کند نسبت به کامل نمودن فرم اولیه ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از کلیه مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور که تمایل به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را دارند دعوت می‌کند نسبت به کامل نمودن فرم اولیه ثبت‌نام و نیز ارسال مدارک مورد نیاز در اسرع وقت اقدام نمایند.

فراخوان بیست و دومین نمایشگاه دارای چهار بخش می‌باشد که با تفصیل جهت مطالعه و آماده سازی ارائه می‌گردد:

حوزه فعالیت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی

با توجه به رویکرد هدفمند نمایشگاه و رسالت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در جهت طبقه‌بندی منظم و دقیق مؤسسات و تشکل‌های قرآنی سراسر کشور لازم است مؤسسات متقاضی غرفه در نمایشگاه فعالیت خود را در ۴ حوزه زیر مشخص و اعلام نمایند:

۱) آموزش ۲) پژوهش ۳) ترویج ۴) بین‌الملل

برنامه‌ها و ایده‌ها و توانمندی‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی

گفتنی است، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی سراسر کشور با توجه به رویکرد علمی و عملی موجود در خود، موظف به ارائه برنامه کاربردی در طول نمایشگاه می‌باشند؛ که این برنامه‌ها می‌تواند شامل برنامه‌ها و کارهای اجرایی در زمینه‌های ۱) برگزاری نشست‌های علمی ۲) کارگاه‌های آموزشی ۳) مسابقات قرآنی ۴) تهیه خبرنامه و دیگر مهارت‌ها باشد

نحوه ثبت‌نام

مؤسسات متقاضی شرکت در این بخش می‌توانند با کلیک بر روی "فرم درخواست غرفه در بخش مؤسسات و نهادهای قرآنی" نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. بدیهی است ثبت‌نام، چند برابر ظرفیت انجام خواهد گرفت و اعلام قطعی شرکت در بخش، پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در محتوا و برنامه‌های متقاضی، انجام می‌پذیرد.

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان حضور در بخش نهادها و موسسات قرآنی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، لازم است تا جمعه ۱۴ خرداد ماه ۹۵ با مراجعه به پورتال مدیریت الکترونیک اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ثبت نام در کارگاه‌های مشاوره

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور جهت رفاه مؤسسات و نیز بالا بردن سطح علمی و عملی و نیز کاربردی نمودن نمایشگاه، اقدام به تعیین مکانی جهت برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی نموده است. لذا کلیه مؤسسات که تمایل دارند از این محیط استفاده نمایند درخواست خود را همراه با توضیحات کامل در مورد کلاس‌ها و موضوعات و مباحث ارائه در آن به صورت جداگانه ارسال دارند.

لازم به ذکر است اولویت اخذ غرفه با مؤسساتی است که برنامه‌های مشخص و مناسبی را برای حضور فعال در نمایشگاه ارائه دهند.

جهت ثبت نام در بخش نهادها و موسسات قرآنی اینجا کلیک کنید.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .