تبیان، دستیار زندگی
فتوا امام خمینی(ره): این طایفه ضاله (بهاییت) کافر و نجس است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام خمینی(ره): این طایفه ضاله (بهاییت) "کافر" و "نجس" است

فرقه ضاله بهائیت از بدو ایجاد همواره به بیگانگان اعم از روس، انگلیس و آمریكا خدمت كرده است. مرجعیت آگاه شیعه كه مراقب هوشیار هویت و كیان اسلامی ایران هستند، در مبارزه ای پیگیر با این فرقه سیاسی و ستون پنجم صهیونیسم همواره پیشگام بوده است.

بخش تاریخ ایران و جهان تبیان
امام خمینی(ره): این طایفه ضاله (بهاییت) کافر و نجس است

نظر آیت الله بروجردی درباره فرقه بهاییت

در عصر زعامت آیت الله بروجردی به دستور ایشان حجت الاسلام محمد تقی فلسفی با افشای ماهیت این فرقه سیاسی مهم ترین جبهه را علیه مزدوران صهیونیسم گشود تا جایی كه رژیم پهلوی برای حفاظت از "حظیره القدس" آنجا را به محاصره نظامی درآورد و در یك اقدام نمایشی چند حفره در گنبد آن ایجاد كرد.

علاوه بر مبارزات آیت الله بروجردی، امام خمینی(ره) هم در سال 1343 در پاسخ به استفتاء آیت الله گرامی درباره فرقه ضاله بهائیت صراحتا این فرقه را كافر و نجس خواندند .

علاوه بر این، امام خمینی (ره) در جایی دیگر در واكنش به حمایت آمریكا از فرقه بهائیت می فرمایند: آقای ریگان  می گوید كه این بهایی ها، بیچاره ها مردم آرامی، ساكتی مشغول عبادت خودشان هستند، جهات مذهبی خودشان را بجا می آورند و ایران برای خاطر همین كه اینها اعتقادشان مخالف با اعتقاد آنهاست گرفتند. اگر اینها جاسوس نیستند شما صدایتان در نمی آمد. شما برای خاطر اینكه، اینها یك دسته ای هستند كه به نفع شما هستند، والّا ما شما را می شناسیم، امریكا را هم می شناسیم كه انساندوستی اش گل نكرده است كه حالا برای خاطر ۲۲ نفر بهایی كه در ایران به قول ایشان گرفتار شدند، برای انساندوستی یك وقت همچو صدا كرده و فریاد كرده و به همه عالم متشبّث شده است كه به فریاد اینها برسید. مردم شما را می شناسند، اگر دلیلی ما نداشتیم به اینكه اینها جاسوس امریكا هستند جز طرفداری ریگان از آنها كافی بود.  شكی نداریم كه بهائیان جاسوس و  و توطئه گر  هستند.


منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .