تبیان، دستیار زندگی
امروزه بچه هایی که در عصر دیجیتال زندگی می کنند، مشکلاتی دارند که تا پیش از این برای کودکان رخ نداده بود. ممکن است این کودکان در خواستگاری بچه ننه از آب در بیایند. تنوع طلبی جنسی نیز ممکن است ریشه در همین تنوع در رسانه های اجتماعی داشته باشد. اما فراموش ن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهر و آشتی های دیجیتالی

امروزه بچه هایی که در عصر دیجیتال زندگی می کنند، مشکلاتی دارند که تا پیش از این برای کودکان رخ نداده بود. ممکن است این کودکان در خواستگاری بچه ننه از آب در بیایند. تنوع طلبی جنسی نیز ممکن است ریشه در همین تنوع در رسانه های اجتماعی داشته باشد. اما فراموش نکنید: هر رازی را نباید بلند برملا کنید.

گروه زندگی تبیان
تنوع طلبی جنسی، معنویات،تجمل گرایی،مسائل اقتصادی خانواده، مشکلات جنسی

بچه هایی که در عصر دیجیتال رشد  می کنند
بچه های امروز با یاد گرفتن تکنولوژی های جدید مانند آی پدها، تبلت ها، اسکایپ و پادکست ها و ... سرگرمی های فراوانی دارند. اما به طرز وحشتناکی درحال از دست دادن فرصت های فراگیری طیف وسیعی از تعاملات اجتماعی، فعالیت های بدنی و مهارت های هوش هیجانی هستند.
بانوی زیبا در خانواده بد
زندگی زیبا در نظر هر کس، معنایی خاص دارد، زیبا دانستن زندگی و لذت بردن از آن راه کارهایی دارد که می توان از تجربه دیگران استفاده کرد.
وقتی خواستگار بچه ننه از آب در می آی!
وابستگی شوهر به خانواده اش به خصوص مادر یکی از مهمترین علت های مراجعه به مراکز روانشناسی و مشاوره است. اگر نمی خواهید در آینده با چنین مشکلی مواجه شوید، این قضیه را از همین حالا که دوران خواستگاری و یا نامزدی تان است جدی بگیرید. قبل از هر چیز باید از وابستگی او مطمئن شوید و سپس درباره ازدواج کردن یا نکردن تصمیم بگیرید.
آیا همسرتان در مسائل جنسی تنوع طلب است؟
قبل از صحبت درباره برنامه بهبود تنوع طلبی جنسی، ابتدا باید بعضی ویژگی های متداول تنوع طلبی را بشناسید. این همان مسیر باریک وظریفی است که شما را از ورطه دردناک بی وفایی و خیانت همسرتان در اثر تنوع طلبی جنسی بیرون می برد و به شما کمک می کند زندگی مشترک تان بهتر از همیشه شود و آن را از خطرات تنوع طلبی های بعدی حفظ کند.
وقتی پای «جیب من، جیب تو» به میان می آید
با افزایش تحصیلات و اشتیاق زنان به اشتغال، تعداد خانواده هایی که در آن زن و شوهر هر دو کار می کنند افزایش چشم گیری پیدا کرده است. هر چند که این اتفاق به لحاظ وارد کردن نیم دیگر از نیروی مولد به بازار کار برای جامعه خوب بوده ، اما برای خیلی از زن و شوهرها مسئله ساز بوده است. یکی از مهم ترین مسائلی که این گروه از زن و شوهرها با آن مواجه هستند، بحث بر سر چگونه خرج کردن پولهایی است که هر کدامشان در می آورند.
قهر و آشتی همسرانه
چگونه بعد از یک قهر طولانی، ارتباط خود با همسرم و خانواده ام را درست کنم؟ ممکن است که این سوال، سوال برخی از همسران باشد «حالا که می خواهم با همسرم آشتی کنم چگونه با خانواده اش رو به رو شوم؟
ده ترفند زیبایی تابستانی که عجیب اما مفیدند
فصل گرما، فصل زیاد جالبی برای زیبایی ها نیست، چرا که بر اثر گرما و عرق، هم مدل موهایمان بد می شود و هم آرایش روی صورت آب، تازه لباس ها هم به بدن می چسبد و زود لک می شوند، با این چند ترفند، زیبایی تابستانیتان را حفظ کنید.
تجمل گرایی؛ در کمین خوشی های شما
تنش ها و اختلافات خانوادگی، نگرانی مداوم اعضاء خانواده، عدم تعادل روانی در یک چاردیواری دلیلی ندارد جزء تجمل گرایی. در واقع از هم گسیختگی خانواده امروزی نتیجه همین چشم هم چشمی است و گذرگاه تجملات هم تنها مکانی است که فامیل و دوستان یکدیگر را در آن ملاقات می کنند.
رازهایی که بایدگفت و رازهایی که نباید گفت
راز داری یک اصل مهم در زندگی زناشویی است ، اصلی که در دوران نامزدی هم باید مورد توجه قرار گیرد اما با اندکی تفاوت که در بعضی موارد رازداری در دوران نامزدی باعث شکست در زندگی زناشویی خواهد شد.
نقش معنویات در زندگی زناشویی
دختر و پسری که تصمیم بر ازدواج با یکدیگر را دارند، باید از قبل از ازدواج سطح آگاهی خود را درباره روش های برقراری ارتباط موثر با یکدیگر و همچنین راهکارهای بهبود ارتباطشان، بالا ببرند. یکی از روش هایی که می تواند به بالا بردن کیفیت ارتباط همسران کمک کند، بزرگداشت مراسم مذهبی و صمیمیت معنوی می باشد.
علل مشکلات جنسی مردانه
تفاوت های مردان و زنان در رابطه جنسی روز به روز برای اکثر افراد خصوصاً جوانان روشن تر و آشکارتر می شود ولی اکثر ما دلیل این تفاوت ها را نمی دانیم. تنها از طریق درک و پذیرش این تفاوت های طبیعی است که زن و مرد می توانند به رابطه ای صمیمانه، عاشقانه و رابطه جنسی عالی دست پیدا کنند.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.