تبیان، دستیار زندگی
در همه دوره های مجلس تقریباً از هر سه جناح فعلی یعنی اصول گرا، اصلاح طلب و مستقلین حضور داشتند. تفاوت این مجلس در این است که تعداد مستقلین نسبت به گذشته بیشتر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش خاص اعضای "فراکسیون ولایت"

در همه دوره های مجلس تقریباً از هر سه جناح فعلی یعنی اصول گرا، اصلاح طلب و مستقلین حضور داشتند. تفاوت این مجلس در این است که تعداد مستقلین نسبت به گذشته بیشتر شده است.

بخش سیاست تبیان
لاریجانی ، اصول گرا ، اصلاح طلب

هاجر چنارانی منتخب مردم نیشابور و عضو فراکسیون ولایت در مجلس دهم درباره ترکیب مجلس دهم، گفت: در همه دوره های مجلس تقریباً از هر سه جناح فعلی یعنی اصول گرا، اصلاح طلب و مستقلین حضور داشتند. تفاوت این مجلس در این است که تعداد مستقلین نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: ما در کنار آقای لاریجانی به دنبال ایجاد فراکسیون مستقل با نام «ولایت» بودیم. آمار اعضای این فراکسیون از همان روزهای مطرح شدن بالای 150 نفر بود و در حال حاضر این آمار رو به افزایش است.

منتخب مردم نیشابور در مجلس دهم تاکید کرد: در جلسه ای که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد اعضای جلسه به اتفاق به این نتیجه رسیدند که فعلا در قالب فراکسیون ولایت کارمان را انجام بدهیم.

چنارانی افزود: اعضای این فراکسیون به ارزش های انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتقاد داشته و به هیچ وجه دنبال تنش زایی در مجلس نیستند و آن چیزی که برای ما حائز اهمیت است، این است که نمایندگان را زیر یک چتر حمایتی که همان فراکسیون ولایت است، نگه داریم.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان تصور می کردند که اکثریت مجلس از نفرات این جریان شکل می گیرد، گفت: موضوع بر عکس شد و مجلس از سه جناح تشکیل و هر کدام از نمایندگان با دیدگاه شخصی در صحن علنی به رئیس مجلس رأی دادند.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .