تبیان، دستیار زندگی
رشته های تخصصی مورد نیاز جامعه در حوزه های علمیه توسعه یابد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رشته های تخصصی مورد نیاز جامعه در حوزه های علمیه توسعه یابد

حوزه علمیه

تبیان به نقل از گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی یکشنبه شب در سومین اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه های علمیه افزود: دانش آموختگان رشته های تخصصی به ویژه علوم قرآنی باید نسبت به موضوعات اشراف کامل داشته و به عمق مطالب دست پیدا کرده باشند.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت عظیم آموزه های دینی در آیات و روایات در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بهره مند شویم ، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند استفاده و بهره مندی از این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی هستیم.
رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه طلاب و روحانیان باید از ایام تعطیلات به خوبی در جهت دانش افزایی خود استفاده کنند، گفت: علما و طلاب باید نسبت به استفاده از ظرفیت رسانه ملی اهتمام ویژه ای داشته و نظرات و انتقادات خود در رابطه با برنامه های مذهبی صدا و سیما را مطرح کنند.
وی در پایان با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزش سخنرانی برای طلاب بسیار مهم است، تصریح کرد: نسل جوان کشور نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده اند و امروز باید بتوانیم با فراگیری علوم تخصصی بر مبنای آموزه های دینی، نیازهای جامعه و جوانان را به خوبی پاسخگو باشیم.
سومین اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه های علمیه با حضور آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه و جمعی از علما، فضلا و اساتید حوزوی در سالن همایش های مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.
8146/ 6133/


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .