تبیان، دستیار زندگی
گرفت براثر تیراندازی صهیونیست ها، دو بازیكن زخمی شدند بعدازظهر سه شنبه 28 مرداد نیروهای رژیم اشغالگر قدس به سمت چند تن از فوتبالیست های حاضر در لیگ باشگاه های فلسطین تیراندازی كردند. در یكی از بازیهای لیگ فوتبال فلسطین كه قر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ فلسطین رنگ خون گرفت

براثر تیراندازی صهیونیست ها، دو بازیكن زخمی شدند

بعدازظهر سه شنبه 28 مرداد نیروهای رژیم اشغالگر قدس به سمت چند تن از فوتبالیست های حاضر در لیگ باشگاه های فلسطین تیراندازی كردند.

در یكی از بازیهای لیگ فوتبال فلسطین كه قرار بود بعد ازظهر سه شنبه در شهر نابلس برگزار شود، اشغالگران به دلیل اهتزاز پرچم فلسطین در ورزشگاه از ورود بازیكنان دو تیم به زمین چمن جلوگیری كردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی خواهان پایین آوردن پرچم فلسطین بودند. اما مسئولین ورزشگاه و اعضاء دو تیم درخواست آنها را نپذیرفتند وهمین مسئله باعث تحریك تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد تا با سنگ به نیروهای صهیونیستی حمله ور شوند. سربازان اسرائیلی در میان این درگیری ها به سمت تماشاگران و چند بازیكن تیراندازی كردند كه دو نفر از بازیكنان تیم بیت فوریك دراین درگیری ها زخمی شده و به بیمارستان مركزی نابلس منتقل شدند.

این درگیری ها بازی هفته جاری را به مدت یك هفته به تعویق انداخت. علیرغم ایجاد این درگیری ها مرحله یك شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های فلسطین در شهرهای دیگر و تحت تدابیر شدید امنیتی در جریان است. در بازیهای این مرحله تیم غزه با نتیجه 5 بر 2 جمعیه الاسلامیه را شكست داد.

روز چهارشنبه نیز سه بازی دیگر در همین چارچوب برگزار می شود و طی آنها شباب رفح مقابل الاهلی قرار می گیرد. تیم اتحاد شجاعیه به مصاف جماعی رفح خواهد رفت و دو تیم خان یونس و مغازی رو در روی هم قرار می گیرند. جمعیت جوانان مسلمان فلسطین همچنان با جدیت به دنبال برگزاری منظم رقابت های فوتبال باشگاهی دراین كشور است.