تبیان، دستیار زندگی
بعضی رسانه ها خبر از قرمز پوش شدن دو بازیکن تیم ملی دادند که خبر انها به هیچ وجه درست نیست.نکته جالب آنجاست که اصلا هیچکس از طرف باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد صحبت نکرده است چرا که وی تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.هفته گذشته بود که بعض از رسانه ها مدعی
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقل و انتقالات سرخابی برای لیگ شانزدهم

بعضی رسانه ها خبر از قرمز پوش شدن دو بازیکن تیم ملی دادند که خبر انها به هیچ وجه درست نیست.نکته جالب آنجاست که اصلا هیچکس از طرف باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد صحبت نکرده است چرا که وی تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.هفته گذشته بود که بعض از رسانه ها مدعی شدند که کار پیوستن وحید امیری بازیکن ملی پوش نفت تهران با پرسپولیس تمام شده و وی به زودی به جمع شاگردان برانکو ملحق می شود. اما پیگیری ها فاش ساخت که قرمزها نباید چندان به این خبر دلخوش کنند. چرا که امیری اعلام کرده تا بعد از بازی های دوستانه تیم ملی به هیچ عنوان با واسطه های دو باشگاه سرخابی  مذاکره نمی کند و می خواهد در این مدت به صورت سفت و سخت حواسش را معطوف به تیم ملی کند.

مهدی طاهرخانی - بخش ورزشی تبیان
بازیکن

این بازیکن حتی اعلام کرد خبر رسانه ها در مورد توافقش با پرسپولیس برای خودش هم تازگی داشت. وی می گوید که همانقدر که شانس پرسپولیسی شدنش وجود دارد شاید به تیم رقیب  برود. این حرف های وحید امیری نشان می دهد که نباید او را قطعا قرمز پوش دانست. گویا به تازگی علیرضا منصوریان با امیری تماس گرفته و به وی اعلام کرده که بهتر است فعلا با هیچ تیمی مذاکره نکند. احتمال پیوستن منصوریان به استقلال بسیار زیاد است و آن وقت او دوست دارد امیری باز هم شاگرد خودش در استقلال شود.
 البته دست آخر آنچه نقش تعین کننده و اساسی دارد مبلغ پیشنهاد شده دو تیم است. امیری که تصور می کرد شاید پیشنهاد خارجی،حتی از قطر برایش برسد تا این لحظه  مدیربرنامه هایش نتوانسته هیچ تیمی را پیدا کند و قطعا بعد از آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی که وضعیت سرمربی گری منصوریان در استقلال هم روشن شده ، با توجه به رقم قرارداد پیشنها شده، پاسخ مثبت به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت می دهد.
اما بازیکن دیگر که قرمزها مرتب روی آمدنش مانور می دهند، رضا قوچان نژاد است. او اعلام کرده که اصلا تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از سوی پرسپولیس برایش نیامده و مضاف بر آن هیچ تصمیمی برای زندگی در ایران ندارد. بازیکن تیم ملی که فعلا جایی در لیست آخر کی روش ندارد، می داند که اگر انتخاب درستی را انجام ندهد شاید به همین سادگی دیگر رنگ تیم ملی را نبیند ، از این رو به مدیربرنامه هایش سفارش کرده تیمی را برای او در همان فوتبال اروپا پیدا کند که بتواند به اندازه کافی برایش بازی کند.
قوچان نژاد به یکی از دوستان نزدیکش اعلام کرده از آنجایی که فعلا برنامه ای برای زندگی در ایران ندارد ترجیح می دهد تنها به پیشنهادات اروپایی فکر کند و تازه بعد از آن شاید ترجیح دهد به لیگ کشورهای عربی برود تا بازی در لیگ خودمان. گویا بدقولی مدیران در پرداخت قرارداد بازیکنان موجب ترس او شده و تصور می کند در ایران در بهترین حالت به 60 درصد مبلغ قرارداد امضا شده می رسد.غر و لندهای بازیکنان ملی پوش در اردو و گلایه آنها نسبت به عقب افتادن پرداختی هایشان به اندازه کافی چشم بازیکنان لژیونر را ترسانده و آنها هیچ یک علاقه ای به بازی در لیگ خودمان را ندارند. پس بهتر است پرسپولیسی ها چندان روی آمدن گوچی و این دست از اخبار حساب باز نکنند.
روز گذشته سایت الکاس قطر خبر از توافق امید ابراهیمی با مسئولان باشگاه   الاهلی داد و نوشت: « باشگاه   الاهلی تا حدود زیادی با امید ابراهیمی ستاره خط  میانی استقلال ایران به توافق رسیده و این احتمال زیاد است که این بازیکن فصل آینده را با پیراهن   الاهلی در لیگ ستارگان قطر به میدان برود  .» امید ابراهیمی در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان استقلال تهران و لیگ برتر بود  . او بازی های درخشانی را با پیراهن آبی پوشان به نمایش گذاشت و هواداران استقلال بسیار دوست دارند که این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند و به همین خاطر هم خبر توافق این بازیکن با باشگاه قطری خیلی از هواداران آبی های تهران را نگران کرد  . اما بعد از دست به دست شدن این خبر در سایت  ها و خبرگزاری  ها، امید ابراهیمی خبر توافق با   الاهلی را تکذیب کرد و گفت: « خبر قرارداد بستن با   الاهلی را  تکذیب می کنم  . روح من خبر دار نیست، خدا   می داند  . تمام فکرم موفقیت استقلال برای بازی فینال است، برای مان دعا کنید  .» هر چند  خبر توافق با   الاهلی از سوی ستاره فصل گذشته آبی  ها تکذیب شده اما به نظر   می رسد هافبک جنگنده استقلال تصمیم خود را برای جدایی از استقلال  گرفته و قصد ندارد در لیگ شانزدهم آبی  ها را همراهی کند  . با توجه به این که ابراهیمی پیشنهاد اروپایی ندارد، به احتمال فراوان مقصد بعدی او لیگ قطر خواهد بود و بعید هم نیست که با پیوستن به   الاهلی خبر سایت الکاس به واقعیت تبدیل شود  .