تبیان، دستیار زندگی
علیرضا منصوریان حالا جدی ترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منصوریان سرمربی فصل آینده استقلال

علیرضا منصوریان حالا جدی ترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم است.

بخش ورزشی تبیان
منصوریان

یکسال دیرتر اما سرانجام علیرضا منصوریان به نیمکت استقلال می رسد. سال قبل و بعد از سومی اش در لیگ برتر منصور پورحیدری اعتقاد داشت او هنوز برای هدایت آبی ها پخته نیست اما حالا دیگر این نظر را ندارد و می گوید برد تیم علیرضا برابر پرسپولیس برانکو نشان داد او چقدر آماده شده و حالا وقتش است استقلال نیمکتش را به این جوان بسپارد. حتی اگر مسعود معینی بگوید اسقلال مثل پرسپولیس نیاز به یک رنسانس دارد و به نظر زوج اسکوچیچ و فرهاد مجیدی بهتر از منصوریان تنها باشند اما حالا هم هواداران تیم آبی و هم دیگر اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش نظر مثبتی به منصوریان دارند و بخت او برای هدایت آبی ها بیشتر است. منصوریان که دیگر پیشنهاد های امسالش را برای استقلال رد کرده ، با نتایج آبی ها در جام حذفی ، از همین امروز آماده است تا با پذیرش شرط هایش برای هدایت استقلال ، تیم را به او بسپارند. تیمی که برای بسته شدن ، بیشتر از رقیب سنتی اش کار می برد.
منصوریان البته برای آمدن به استقلال می داند که تیم فنی اش باید تقویت شود. هرچند زوج علی چینی و محمد خرمگاه مثل همیشه کنار او هستند و ساعت ها در روز وقت می گذارند و سعی می کنند فوتبال آنالیز کنند ، اما او در برنامه هایی که به استقلال ارائه داده است ، یک دستیار خارجی معرفی کرده که پیشینه موفقی در فوتبال ایران دارد و می تواند با حضورش در کنار آبی ها بخش عمده ای از دغدغه های همیشگی این چند سال استقلال را برطرف کند. منصوریان البته برای نوسازی استقلال ، نام هایی را می تواند در درون زمین برای ترمیم تیم ، اضافه کند که شاگردان این چند ساله اش بوده اند ، جوان هستند و از بهترین های این چند ساله اخیر لیگ برتر. بازیکنانی مثل وحید امیری و کاوه رضایی و ...
به این جمع البته می توان تیم آنالیز جوان منصوریان را هم افزود. گروه صالح مصطفوی و مهدی خانبان که علیرضا اعتقاد بسیاری به سبک کارشان دارد و تقریبا تمام زندگی شان را در این چند سال به پای آنالیز دقیق بازی های نفت ، حریفانش و ساخت شماتیک از تمرینات داشتند.
منصوریان که در این چند سال از تجربه همکاری با کی روش و سال های بازی در اروپا ، سعی کرده یاد بگیرد تنوع تمرینات چقدر در بالا بردن روحیه و نشاط بازیکنان موثر است ، این برگ برنده جذابیت تمرینی را هم به تیم تزریق می کند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سه فصل گذشته ، بازیکنان سرشناس آبی ها را تمرین زده کرده بود.
جوانی ، میل و اشتیاق به کار و هیجانی که منصوریان به استقلال تزریق می کند شاید گم شده ای باشد که بتواند او را در یکی از دو تیم محبوب پایتخت موفق کند ، اگرچه او جوان است و اگر حمایت نشود ، ممکن است تمام این پیش بینی ها محقق نشوند و یک استعداد بزرگ در مربیگری ایران ، سوخت شود.


منبع : خبرانلاین