تبیان، دستیار زندگی
سومین نمایشگاه و همایش فناوری اطلاعات و نرم افزار و شهر الکترونیکی (اله سیت 85) توسط سازمان آمار و اطلاعات خدمات کامپیوتری شهرداری مشهد و با حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، روز دوشنبه بیست و پنجم دی ماه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لوح تقدیر برای تبیان مشهد در نمایشگاه اله سیت


سومین نمایشگاه و همایش فناوری اطلاعات و نرم افزار و شهر الکترونیکی (اله سیت 85) توسط سازمان آمار و اطلاعات خدمات کامپیوتری شهرداری مشهد و با حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، روز دوشنبه بیست و پنجم دی ماه در مشهد افتتاح گردید.

پس از مراسم افتتاحیه سید مهدی هاشمی معاون عمرانی وزارت کشور و بنی هاشمی شهردار محترم مشهد و تنی چند از مسئولین استانی از غرفه موسسه تبیان بازدید کردند و نیز با اظهار خرسندی از فعالیت های دفتر تبیان خراسان، راهنمایی و پیشنهادات لازم را ارائه نمودند.

همچنین در اولین روز افتتاحیه نیز آقای دکتر ریاضی معاونت (ICD) وزارت فناوری و اطلاعات از غرفه تبیان بازدید به عمل آوردند و مقرر گردید که طبق تفاهم به عمل آمده از محل بودجه تحقیقات و مخابرات هزینه ارتباطی مساجد پرداخت گردد.

در راستای برگزاری این نمایشگاه، معاون برنامه ریزی و پژوهش شهرداری مشهد از بین المللی شدن نمایشگاه اله سیت مشهد در آینده خبر داد، مهدی زادگان عنوان کرد : با چند کشور از جمله مالزی ، ترکیه مذاکراتی صورت گرفته تا ضمن بازدید از سومین نمایشگاه اله سیت از سال آینده به عرضه محصول و توانمندی های خود بپردازند.

قابل ذکر است که این نمایشگاه در روز جمعه بیست و نهم دی ماه پس از اعطای لوح تقدیر به غرفه های برتر از جمله موسسه تبیان به کار خود پایان داد.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد