تبیان، دستیار زندگی
عدالت مهمترین ویژگی حکومت حضرت مهدی (عج) است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عدالت مهمترین ویژگی حکومت حضرت مهدی (عج) است

مهمترین ویژگی حکومت حضرت مهدی

به نقل از تبیان حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه در مصلی آیت الله دانش افزود: این عنصر گم شده در حکومت امام زمان(عج) تحقق پیدا می کند و آن حضرت جهان را به گونه ای هدایت می کند که واژه ظلم و ستم از ذهن ها می رود و کسی به دیگری ظلم نمی کند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین یادگار آن حضرت است که همگان باید از آن محافظت کنند.
وی اضافه کرد: بیشترین سفارش امام ( ره ) به وحدت کلمه بوده است بنابراین باید از دو قطبی کردن جامعه پرهیزشود زیرا امروز هم مقام معظم رهبری نگران این خطر و خطرات دیگر است .
وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان، گفت: باید جهاد کبیر را بشناسیم و در عرصه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی ایستادگی و مقاومت نمائیم.
وی با تبریک انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد : با انتخاب ایشان دشمنان خارجی و منافقین داخلی مایوس شدند و نمایندگان خبرگان با این انتخاب، بصیرت سیاسی، دشمن شناسی و زمان شناسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا در خصوص تسلیم ایران اظهار کرد: او به فرزندانشان بگوید که چگونه پاسداران غیور ما پهپاد آمریکایی را سالم به زمین نشاندند و ابهت آمریکا را شکستند، چگونه در صحرای طبس شکست خوردند و چگونه رزمندگان اسلام تفنگداران آمریکایی را اسیر کردند.
آشتیان از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که با ۱۳۴۸ کیلومتر مربع مساحت به عنوان کوچکترین شهرستان این استان مطرح است و دارای یک شهر، یک بخش و سه دهستان است.


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.