تبیان، دستیار زندگی
کمیته رابطین قرآنی کارخانجات برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کمیته رابطین قرآنی کارخانجات برگزار می شود

قرآن

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت :اولین جلسه کمیته رابطین قرآنی کارخانجات برگزار می شود.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت:  سازمان دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی میان عموم مردم و نیز فعال سازی برنامه ها و فعالیت های قرآنی «سازمان ها ها و کارخانجات اولین جلسه کمیته رابطین قرآنی سازمان ها و کارخانجات را با حضور رابطین قرآنی آن مرکز برگزار نماید.
وی گفت: این کمیته قرار است در خصوص اجرای فعالیت های قرآنی و دینی در سطح سازمان ها و کارخانجات، راه اندازی دارالقرآن های کارگری، برگزاری محافل، کلاس ها و مسابقات مختلف قرآنی ویژه کارگران شاغل در این محیط ها شورای قرآنی و فرهنگی سازمان ها و کارخانجات را ایجاد نماید.
وی گفت: متاسفانه جامعه کارگری با جمعیتی بالغ بر ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ نفر بزرگترین و محروم ترین قشر جامعه به حساب می آید و متاسفانه هیچ یک از نهاد های متولی قرآن و عترت مسئولیت این بخش را به عهده نمی گیرد. لذا ما در این مرکز ب آن شدیم تا با تشکیل شورا و کمیته ای ویژه با حضور خود نمایندگان جامعه کارگری که شاغل در آن مراکز هستند، با تشکیل جلسات و گردهمایی های منظم و هماهنگ، این خلا بزرگ را جبران نمایند.
محسنی افزود: اولین دستور جلسه کمیته رابطین قرآنی کارخانجات، در خصوص اجرای طرح ملی شمیم رمضان ویژه سازمان ها و کارخانجات می باشد و قرار است چهارشنبه مورخ ۵ خرداد ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، میدان پاستور، خ پاستور، خ اردیبهشت نبش کوچه حقیقت بیان، پ ۳۲ برگزار می گردد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .