تبیان، دستیار زندگی
بازی والیبال 2016 که تولید آن از سال 1393 آغاز و روز سوم خرداد سال جاری رونمایی رسمی شد، ثمره تلاش و ذوق جوانان ایران زمین است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی ایرانی والیبال 2016 برای کامپیوتر منتشر شد

بازی والیبال 2016 که تولید آن از سال 1393 آغاز و روز سوم خرداد سال جاری رونمایی رسمی شد، ثمره تلاش و ذوق جوانان ایران زمین است.

بخش دانش تبیان

والیبال


در این چند روز شاهد برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در رشته والیبال هستیم و تب والیبال در کشور ما بالا رفته است. با این حال ما در این خبر قصد نداریم در مورد تیم ملی والیبال صحبت کنیم. به تازگی بازی ایرانی والیبال 2016 که سال پیش از آن رونمایی شد، برای رایانه های شخصی ویندوزی عرضه شده است که می تواند توجه علاقه مندان به این ورزش را به خود جلب کند. با تک شات و جزئیات خبر همراه باشید.
 
بازی والیبال 2016 که تولید آن از سال 1393 آغاز و روز سوم خرداد سال جاری رونمایی رسمی شد، ثمره تلاش و ذوق جوانان ایران زمین است. در این بازی که برای پلتفرم ویندوز ارائه شده ، 32 تیم برتر جهان معرفی شده اند. ناشر این بازی شرکت نام آشنای Hi-vu است و استودیو کاکتوس، وظیفه ی ساخت آن را برعهده داشته است.

والیبال


 
از مشخصات بارز این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- بهره مندی از گزارشگر فارسی با صدای جذاب آقای کیومرث کرده
2- 32 تیم ملی برتر جهان
3- قابلیت تمرین در بازی
4- گیم پلی روان و جذاب با شبیه سازی بازی والیبال
5- دوربین ثابت و متحرک
6- بازی دو نفره با صفحه کلید و کنترلر
7- دارای بخش تیم ملی من (My National Team)
8- امکان انتخاب مربی برای تیم ها
9- امکان پیشرفت در عملکرد بازیکنان
10- اضافه شدن تیم ملی ایران با لباس صحیح و اسامی بروز شده
11- شبیه سازی چهره بازیکنان ملی

در مورد امکان پیشرفت در عملکرد بازیکنان باید اضافه کنم که نحوه پیشرفت بازیکنان در این بازی به عواملی مانند عملکرد خود بازیکن، سطح کمک مربی، سن بازیکن و حساسیت دیدار بستگی دارد. بعنوان مثال پیشرفت یک بازیکن 17 ساله با بازیکن 30 ساله متفاوت خواهد بود؛ مربی ضعیف یا مربی قوی می تواند بر پیشرفت تمامی بازیکنان تیم تاثیر گذار باشد. شرکت تیم شما در تورنومنت ها یا بازی های دوستانه متعدد نیز تاثیر زیادی در پیشرفت بازیکنان خواهد داشت. شما می توانید بر اساس انتخاب های خود از یک بازیکن یک ستاره بسازید یا او را نابود کنید.

والیبال

حالت های مسابقه ای مختلفی هم برای این بازی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام  جهانی، قهرمانی جهان و غیره اشاره کرد.

شما می توانید برای حمایت بازی سازان ایرانی این بازی را از سایت  های وی یو دانلود کنید.


منبع: تک شات