تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل اتحادیه عرب اظهار داشت که رژیم صهیونیستی آخرین پایگاه استعمار و نژادپرستی در جهان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسرائیل آخرین پایگاه نژادپرستی دنیا

دبیرکل اتحادیه عرب اظهار داشت که رژیم صهیونیستی آخرین پایگاه استعمار و نژادپرستی در جهان است.
بخش سیاست تبیان
فرانسه اسرائیل

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب شب گذشته اظهار داشت: رژیم اسرائیل آخرین پایگاه فاشیسم، استعمار و نژادپرستی در دنیا است.

وی در جریان نشست اتحادیه عرب در سطح وزیران که با هدف بررسی طرح سازش فرانسه برای حل بحران فلسطین برگزار شد افزود: مواضع خصمانه کابینه فعلی اسرائیل مانعی بر سر راه تمامی طرح های مطرح شده برای پایان اشغالگری اراضی فلسطین و تشکل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف است.

فرانسه در حال حاضر اعلام کرده است سوم ژوئن میزبان برگزاری یک نشست بین المللی درباره روند سازش با حضور قدرت های بزرگ و بدون مشارکت طرف های اسرائیلی و فلسطینی است.

وزیران خارجه اتحادیه عرب در پایان نشست خود با صدور بیانیه ای از طرح فرانسه و همه تلاش های عربی و بین المللی برای گسترش همکاری های بین المللی برای حل مسئله فلسطین حمایت کردند.

از آوریل ۲۰۱۴ تاکنون مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است. فرانسه در حال حاضر اعلام کرده است سوم ژوئن میزبان برگزاری یک نشست بین المللی درباره روند سازش با حضور قدرت های بزرگ و بدون مشارکت طرف های اسرائیلی و فلسطینی است.

هدف فرانسه از برگزاری این نشست، برگزاری کنفرانسی در پاییز با مشارکت طرف های اسرائیلی و فلسطینی است.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .