تبیان، دستیار زندگی
روحانیون نقش مهمی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی دارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانیون نقش مهمی در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی دارند

اقتصاد مقاومتی

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، امروز(8خرداد) در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور آیت الله شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی، برگزار شد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب، بستر پویایی اقتصاد جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و مسئولان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است، افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

بازوند، اظهار داشت: روحانیون به عنوان قشری تاثیر گذار در مردمی سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی  نقش محوری دارند.

استاندار لرستان، با اشاره به انتخاب استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصادی، گفت: این انتخاب می تواند در توسعه استان و رفع برخی از مشکلات آن موثر باشد.

بازوند، با تاکید بر افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان به 38 درصد اظهار کرد: اقتصاد و شاخص های اقتصادی از چالش های پیش روی توسعه استان هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز استان لرستان از مشکل بیکاری و اقتصاد رنج می برد، اذعان داشت: این استان دارای ظرفیت های  پتانسیل های مختلف خدادادی است که بهره برداری از آنها موجب رفع مشکل بیکاری در استان خواهد شد.

بازوند، ادامه داد: امسال باید تولید ناخالص استان به 250 هزار میلیارد ریال، سرانه درآمدی به 143 میلیون ریال به ازای هر نفر، سرمایه گذاری خارجی به 150 میلیون دلار و صادرات به بازار عراق به 200 میلیون دلار افزایش یابد.
وی گفت: بیش از شش هزار و 300 شهید توسط مردم لرستان به انقلاب اسلامی هدیه شده که به طور متوسط به ازای هز 100 هزار نفر 490 شهید لرستانی جان خود را نثار کرده اند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .