تبیان، دستیار زندگی
استاد سعید طوسی(بخوانید: محمد گندمی نژاد طوسی)، از قاریان خوشخوان مشهدی الاصل است که افزون بر هنر قرائت، در ابتهال و مناجاتی خوانی هم ید طولایی دارد. گفتنی است علاوه بر اذان زیبا، تا کنون بسیاری از ابتهالات، ادعیه و مناجات های ایشان از صداو سیما پخش شده ا
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاوت استاد طوسی در افتتاحیه مجلس دهم + فیلم

آنچه هم اینک به گوش جانتان نیوشا هستید، تلاوت زیبای قاری خوشخوان مشهدی، استاد حاج سعید طوسی است که زینت بخش آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی است.

شبکه تخصصی قرآن تبیان

دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 8 خردادماه رسماً کار خود را آغاز کرد. در ابتدای این مراسم سعید طوسی، قاری بین المللی کشورمان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

استاد سعید طوسی(بخوانید: محمد گندمی نژاد طوسی)، از قاریان خوشخوان مشهدی الاصل است که افزون بر هنر قرائت، در ابتهال و مناجاتی خوانی هم ید طولایی دارد. گفتنی است علاوه بر اذان زیبا، تا کنون بسیاری از ابتهالات، ادعیه و مناجات های ایشان از صداو سیما پخش شده است.

در کارنامه فعالیت های قرآنی وی، عناوین و افتخاراتی همچون نفر اول مسابقات بین المللی سوریه 1372، نفر اول مسابقات بین المللی مالزی 1377، نفر اول مسابقات كشوری ابتهال و دعا و نفر اول مسابقات كشوری قرائت قرآن 1379، به چشم می خورد.

آنچه هم اینک به گوش جانتان نیوشا هستید، تلاوت زیبای این قاری بین المللی است که زینت بخش آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی است.

  • تلاوت «سعید طوسی» در صحن علنی مجلستلاوت «سعید طوسی» در صحن علنی مجلس