تبیان، دستیار زندگی
فراخوان ، یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

قرآن

محمدرضا مظاهری، دبیر یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» چهارمحال و بختیاری امروز (8 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور در راستای نشر، ترویج معارف قرآنی، شعائر دینی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد، یازدهمین جشنواره بزرگ قرآن بانام «مدهامتان» برگزار می کند.

وی بابیان اینکه یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در هشت رشته برگزار می شود افزود: قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز از رشته های یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» است.

دبیر یازدهمین جشنواره «مدهامتان» چهارمحال و بختیاری، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی و کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم را از اهداف یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در استان عنوان کرد.

مظاهری ابراز کرد: ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر بیان تفسیر قرآن (در بین ائمه محترم جماعات مساجد) از اهداف یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری است.

وی تصریح کرد: رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در رده سنی 18 تا 30، صحت قرائت حمدوسوره و اذکار نماز در رده سنی هشت تا 15 و رشته تفسیر بدون محدودیت سنی برگزار می شود.

دبیر یازدهمین جشنواره «مدهامتان» چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عضویت شرکت یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در کانون های فرهنگی هنری مساجد، دارا بودن سن شرکت کنندگان بین 18 تا 30 سال، الزامی بودن تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندگان به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir از شرایط و ضوابط عمومی شرکت کنندگان در یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» است.

مظاهری یادآور شد: علاقه مندان می تواند از امروز هشتم خرداد جهت ثبت نام در یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» به آدرس اینترنتی www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .