تبیان، دستیار زندگی
ثبت نام بخش فروش نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام بخش فروش نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز شد

قرآن

به گزارش  تبیان به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ عبادرضا اسلامی، مدیر کمیته بازرگانی و فروش شورای برنامه ریزی و هماهنگی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: در این فراخوان از موسسات، شرکت ها، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز های لازم متقاضی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دعوت شده است تا نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه ثبت نام و مدیریت نمایشگاه بین الملی قرآن تهران  به نشانی http://register.tibf.ir از تاریخ ٦ خردادماه الی ١١ خردادماه( این زمان قابل تمدید است) اقدام نمایند.

وی افزود: بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نسبت به غرفه های سایر کمیته های نمایشگاه، چند روز زودتر  و از ٢٠ خردادماه برابر با سومین روز از ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح خواهد شد.

اسلامی اظهار کرد: بخش بازرگانی و فروش از چهار بخش؛ متشکل از کارگروه ویژه ناشران با مدیریت  رجب علی سالاریان، کارگروه ویژه رسانه های دیجیتال با مدیریت سجادی نژاد، کارگروه ویژه حجاب و عفاف با مدیریت  حمید قبادی دانا و کارگروه ویژه محصولات فرهنگی و هنری قرآنی با مدیریت هوشنگی است. همچنین هیاتی از هر چهار بخش، بر محتوای کمی و کیفی  محصولات غرفه ها نظارت می کند.

مدیر کمیته بازرگانی و فروش نمایشگاه قرآن، بر جانمایی مناسب غرفه ها در فضای مصلی امام خمینی(ره) با طراحی جدید و نو تاکید کرد و گفت: تلاش شده است غرفه های هر ٤ کرگروه کمیته بازرگانی و فروش را در یکجا جمع کنیم تا توانسته باشیم، کمبودها و کاستی های سال های قبل نمایشگاه در بخش غرفه ها  را مرتفع گردانیم.

لازم به ذکر است کانال تلگرام بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ﺑﻪ ﺁﺩﺭﺱtelegram.me/irexpoquran راه اندازی شده است.کانال تلگرام بخش بازرگانی و فروش به منظور اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی ایجاد شده است و از این پس علاقمندان می توانند اخبار بخش مذکور را در این کانال مشاهده کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .