تبیان، دستیار زندگی
لدو باشگاه رئال مادرید قصد دارد كریستیانو رونالدو را با یك مبلغ قابل توجه از منچستریونایتد بخدمت بگیرد. مطبوعات اسپانیا نوشتند درصورتیكه این انتقال انجام شود این هافبك پرتغالی سومین خرید بزرگ تاریخ باشگاه رئال خواهد ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو به جای رونالدو


باشگاه رئال مادرید قصد دارد كریستیانو رونالدو را با یك مبلغ قابل توجه از منچستریونایتد بخدمت بگیرد. مطبوعات اسپانیا نوشتند درصورتیكه این انتقال انجام شود این هافبك پرتغالی سومین خرید بزرگ تاریخ باشگاه رئال خواهد بود و قرار است پردراگ میاتوویچ مدیر فنی رئال تابستان مذاكرات جدی را در این باره آغاز كند. این درحالیست كه منچستری ها چندان مایل به فروش كریستیانو نیستند هرچند كه گفته می شود پیشنهاد رئال كه احتمالا 50 میلیون یورو ارزش خواهد داشت موانع در راه این انتقال را برخواهد داشت. گرانترین خریدهای رئال به ترتیب زیدان با 94 و فیگو با 72 میلیون دلار بودند و كریستیانو رونالدو با 65 میلیون دلار نفر سوم خواهد شد. روزنامه آ اس نوشت: باتوجه به جدایی بكام مسوولان رئال معتقدند كریستیانو رونالدو می تواند خلا سمت چپ این تیم را پر كند. این درحالیست كه بارسلونا نیز پیشنهاد خرید وی را داده است و به نظر می رسد هر تیم كه مبلغ بیشتری را پرداخت كند صاحب هافبك تكنیكی منچستر خواهد شد. قرارداد فعلی كریستیانو رونالدو تا سال 2010 اعتبار دارد اما منچستری ها مذاكرات برای تمدید آن را نیز آغاز كرده اند.

از سویی گزارش ها از باشگاه رئال مادرید حاكی است كه سرانجام باشگاه با انتقال رونالدو مهاجم برزیلی به میلان موافقت كرد و لوئیس نازاریو دلیما مشهور به رونالدو دیشب با شرکت در آزمایش های پزشکی کار خود را برای پیوستن به میلان یکسره کرد.

روزنامه لاریپوبلیكا چاپ ایتالیا نوشت میلانی ها 7 و نیم میلیون یورو برای خرید رونالدوی 30 ساله پرداخت خواهند كرد.

یونتووس خواهان رونالدو شد

پوسترهای کریستیانو رونالدو