تبیان، دستیار زندگی
من در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست امید مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفتم و در همین راستا میثاق نامه لیست امید را نیز امضاء کردم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حامی دولت روحانی هستم

من در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست امید مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفتم و در همین راستا میثاق نامه لیست امید را نیز امضاء کردم.

بخش سیاست تبیان

لیست امید

همایون هاشمی با اعلام اینکه در مجلس دهم حامی سیاست های قانونگرای دولت یازدهم خواهم بود، اظهار کرد: ادامه مسیر برجام، نیازمند تدبیر و درایتی گسترده است که در این راستا در کنار دولت یازدهم خواهم بود.
وی عملکرد دولت در حوزه بین الملل و مذاکرات برجام را قابل تقدیر دانست و افزود: باید از اختلاف افکنی پرهیز کرد چرا که کشور به همدلی و همزبانی نیاز اساسی دارد.
وی ادامه داد: ظرفیت های نظام باید شکوفا شود و برای این امر همه باید دست به دست هم داده و در راستای توسعه کشور هماهنگ شوند.
هاشمی افزود: اکنون زمان آن رسیده که دولت پس از برجام، توجه ویژه ای به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.
وی علت اصلی وضعیت راکد اقتصادی کشور را واردات بی رویه کالا و افزایش قاچاق عنوان کرد.
منتخب مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را نماینده ای مستقل عنوان کرد و گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست امید مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفتم و در همین راستا میثاق نامه لیست امید را نیز امضاء کردم.
وی در پاسخ به اینکه با در نظر گرفتن امضای میثاق نامه اصلاح طلبان، در مجلس چه رویکردی را در پیش خواهید گرفت؟ گفت: من میثاق نامه اصلاح طلبان را برای حمایت از دولت روحانی امضاء کردم ولی در عین حال حامی فرد خاصی نیستم و در صورت تصمیم جمعی، تابع تصمیم لیست امید خواهم بود.
هاشمی در رابطه با اولویت های حوزه انتخابیه خود که در مجلس دهم پیگیر آنها خواهد بود، اظهار کرد: متاسفانه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب از توسعه نیافتگی در حوزه های مختلف رنج می برد و به عقیده بنده حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان های میاندوآب و شاهین دژ نیازمند توجه جدی است.
وی ادامه داد: همچنین معتقد به توسعه صنعتی شهرستان تکاب هستیم چرا که به رغم وجود معادن ارزشمند در شهرستان تکاب، شاهد خام فروشی مواد معدنی این منطقه هستیم.
به گزارش ایرنا، همایون هاشمی و جهانبخش محبی نیا در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب توانستند راهی مجلس شوند.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .