تبیان، دستیار زندگی
مسابقات بین المللی قرآن فضای کشور را قرآنی کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات بین المللی قرآن فضای کشور را قرآنی کرد

قرآن

حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف گفت: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان برتر جهان اسلام فضای جمهوری اسلامی ایران را برای یک هفته با آیات الهی مزین و قرآنی کرد.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی عصر روز گذشته، سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم باشرکت نمایندگان ۷۵ کشور جهان و با یاد بود قاریان مهاجر الی الله و شعار یک کتاب و یک امت برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات افتخار داشتیم برای نخستین بار با اهتمام دو سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان بهزیستی رقابت های حفظ کل روشندلان جهان را برگزار کنیم.

دبیر سی وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با مشارکت ۲۰ نهاد فرهنگی، دولتی و انقلابی و مشارکت قرآنیان کشور برگزار شد افزود: هر روز در این مسابقات از محصولی فرهنگی وقرآنی شامل منشورها، آثار قرآنی و هنری رونمایی شد.

دبیر ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بابیان اینکه در این دوره از مسابقات هفتمین همایش بین المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی به منظور تجلیل از ۲۰ بانوی فعال قرآنی برگزار شد افزود: فراخوان دهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با موضوع قرآن و فرهنگ انقلاب اسلامی و فراخوان چهارمین جشنواره قصه های قرآنی رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ محصولات و خدمات قرآنی در حاشیه این مسابقات برپا شد تصریح کرد: فضای کشور با حضور حافظان، قاریان و حاملان قرآن به مدت یک هفته مزین به ایات الهی شده که بدین جهت از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر می کنم که در این دوره شاهد حضور و استقبال بی نظیر مردم در این مکان مقدس نیز بودیم.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .