تبیان، دستیار زندگی
درروز اول مسابقات بین المللی جام اتحادیه باشگاهها ابتدا پاس به مصاف الوصل از امارات رفت كه در این دیدار تیم پاس با گل دقیقه 48 عباس آقایی پیروز شد. در این دیدار هاشمی نسب از پاس بهترین بازیكن میدان شد و فرهاد مجیدی مهاجم تی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال و پیروزی باختند


درروز اول مسابقات بین المللی جام اتحادیه باشگاهها ابتدا پاس به مصاف الوصل از امارات رفت كه در این دیدار تیم پاس با گل دقیقه 48 عباس آقایی پیروز شد. در این دیدار هاشمی نسب از پاس بهترین بازیكن میدان شد و فرهاد مجیدی مهاجم تیم الوصل هم از بهترینهای تیمش بود.

در بازی دوم استقلال به مصاف سپاهان اصفهان رفت كه در این دیدار 2- 3 از تیم اصفهان شكست خورد. برای سپاهان خطیبی 2 بار و بزیك 1 بار گل زنی كردند و گلهای استقلال را فابی سیو و نوازی به ثمر رساندند. این دیدار سه پنالتی داشت كه دو پنالتی نوازی و بزیك گل شد ولی ضربه نویدكیا به اوت رفت. دیدار فینال این مسابقات بین پاس و سپاهان و دیدار رده بندی میان استقلال و الوصل برگزار می شود.

در تركیه هم تیم پیروزی در یك دیدار دوستانه مقابل فنرباغچه تن به شكست 0- 2 داد. در این دیدار پیروزی موقعیت های خوبی را از دست داد و ایلیچ دروازه بان این تیم از بهترین های بازی بود.