تبیان، دستیار زندگی
راه اندازی بخش فروشگاه نمایشگاه بین المللی قرآن از اول ماه رمضان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی بخش فروشگاه نمایشگاه بین المللی قرآن از اول ماه رمضان

قرآن

بخش فروشگاه نمایشگاه بین المللی قرآن از سه شنبه ۱۸ خرداد مصادف با یکم ماه رمضان در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می کند.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، بعد از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از دوشنبه ۲۴ خرداد بابر با هفتم ماه رمضان تا سه شنبه ۸ تیر برابر با ۲۲ ماه رمضان با شعار «به سوی فهم قرآن»، در مصلای امام خمینی(ره) تهرن برگزار می شود.

بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن کریم که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، از سه شنبه ۱۸ خرداد مصادف با یکم ماه رمضان در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می کند.

در بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن، قسمت هایی از جمله کتاب و نشر مکتوب، محصولات فرهنگی هنری قرآنی از جمله تابلو فرش، معرق، نقاشی، خط و... و. نرم افزار های قرآنی و تلفن همراه لباس و پوشش اسلامی محصولات و نیازهای سبک زندگی قرآنی –اسلامی و... فعال هستند.

این نمایشگاه از ابتدای ماه رمضان همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ و در شبهای قدر تا ۲۲ پذیرای عموم روزه داران و بازدید کنندگان است.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .