تبیان، دستیار زندگی
اره سینما فلسطین تهران در طول برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر میزبان نمایندگان مطبوعات و رسانه‌های جمعی می‌شود. مدیر روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر در این باره گفت: "با بررسی پیشنهادهای ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سینما فلسطین، سینمای رسانه‌ها و مطبوعات جشنواره


سینما فلسطین تهران در طول برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر میزبان نمایندگان مطبوعات و رسانه‌های جمعی می‌شود. مدیر روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر در این باره گفت: "با بررسی پیشنهادهای اهالی رسانه‌های جمعی و با مساعدت مسئولان جشنواره، سینما فلسطین با سه سالن نمایش فیلم به عنوان سینمای رسانه‌ها معرفی شد."

حبیب ایل‌بیگی خاطرنشان کرد: "سینما فلسطین با دارا بودن سه سالن نمایش فیلم امکان نمایش آثار بیشتر و متنوع‌تر و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی بیشتری را خواهد داشت. همچنین این سینما از فضای انتظار مناسبی برای استفاده اهالی رسانه‌ها برخوردار است و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب، فکر می‌کنم دسترسی به آن برای خبرنگاران آسانتر باشد."

وی ادامه داد: "در سینما فلسطین گرچه از نظر کیفی محیطی مناسبتر را برای اهالی رسانه های جمعی فراهم می‌کنیم، اما کم شدن تعداد صندلی‌ها و ظرفیت پذیرش نمایندگان رسانه‌ها ما را با محدودیت‌هایی مواجه می‌کند که امیدواریم رسانه‌های محترم با درک شرایط این دوره در خصوص معرفی نمایندگان خود با روابط عمومی جشنواره همکاری به عمل آورند.

" ایل‌بیگی افزود: "هدف ما ایجاد محیطی آرام، مناسب و بانشاط برای هر چه بهتر دیده شدن فیلم‌های جشنواره و اطلاع رسانی در این خصوص است. مانند سال‌های گذشته قصد داریم این سینما را به سرویس‌های مناسب از جمله اینترنت یا مکانی برای فعالیت خبرنگاران رادیو و تلویزیون و سایر خدمات فرهنگی مجهز کنیم. همچنان آماده شنیدن پیشنهاد اهالی رسانه هستیم تا با شناخت مناسب، برنامه‌های این سینما را تدوین کنیم.

" بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.